• 3
  • 4
2013-06-30, 20:27
Medlem
dunias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jafan89
Dags för lite mindblowing saker:

Tänk om man redan har hittat den rätta, men man vet bara inte om det?
Ja. Tänk om du till och med är tillsammans med din "rätta"? Tänk om du redan har den "rätta" bredvid din sida? Men..du undviker henne, är känslokall, ser dig om efter andra, etc etc. Gud vet? Ja, Gud vet. Endast Gud och Djävulen kan veta. Vet du, jag skulle inte ens oroa mig. Livet är ett och livet är kort, varför ens slösa tid på att oroa dig över om du har eller någonsin kommer hitta den "rätta"? Varför inte bara fokusera på att få bort all negativ energi, så att du kan må bra?
Citat:
Ursprungligen postat av Adam211
Jag hittade den rätta för många år sedan men talade inte om det för henne. Idag är hon gift med en kille och har 2 barn.
Jävla idiot. Fy helvete min lilla vän vad jag hatar sådana som dig. Alla kunde se det till och med, visst? Bara inte du. Blinda, jävla äckliga mansgris.
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Kommer aldrig hitta den rätta. Finns ingen brud som är 22, oskuld samt 11 poängare, som dessutom vill ha mig för seriöst förhållande
Kommentarer är överflödiga.
Citera
2013-06-30, 20:47
Medlem
BilboBus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Girlsgirlsgirls
Kommer aldrig hitta den rätta. Finns ingen brud som är 22, oskuld samt 11 poängare, som dessutom vill ha mig för seriöst förhållande

Tänk om hon suger i sängen då

Citat:
Ursprungligen postat av ejko
umm.. finns verkligen "den rätta"??? det är amerikans romantisering är vad det är, finns ingen sådan i verkligheten. Man blir ny kär i typ 1 år högst sedan får man arbeta för att förhållandet ska hålla annars faljerar det juh

Nja finns förhållanden där det puttrar på bra länge utan ork, jag är utan tvekan fortfarande nykär och det pirrar lite i kroppen om jag inte träffat min flickvän på ett tag.

Jag tror absolut på den rätta, finns ju förhållanden som hållt i över 40 år och de fortfarande är riktigt kära, verkar vara rätt ovanligt med stabila förhållnaden med denna singel-marknad och alla som skiljer sig och dyl.

Jag tror jag hittat min rätta, vi har våra bra och dåliga sidor och kan backa upp varandra samtidigt som vi har sjukt roligt och kan vara helt efterblivna med varandra. Snygg, öppensinnad, äventyrlig och bestämd...som jag då

Fast sen går jag efter filosofin att låta bra saker rulla och ta tag i det dåliga om det dyker upp något.
Citera
2013-06-30, 21:21
Medlem
Girlsgirlsgirlss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BilboBu
Tänk om hon suger i sängen då

Nja finns förhållanden där det puttrar på bra länge utan ork, jag är utan tvekan fortfarande nykär och det pirrar lite i kroppen om jag inte träffat min flickvän på ett tag.

Jag tror absolut på den rätta, finns ju förhållanden som hållt i över 40 år och de fortfarande är riktigt kära, verkar vara rätt ovanligt med stabila förhållnaden med denna singel-marknad och alla som skiljer sig och dyl.

Jag tror jag hittat min rätta, vi har våra bra och dåliga sidor och kan backa upp varandra samtidigt som vi har sjukt roligt och kan vara helt efterblivna med varandra. Snygg, öppensinnad, äventyrlig och bestämd...som jag då

Fast sen går jag efter filosofin att låta bra saker rulla och ta tag i det dåliga om det dyker upp något.

kan alltid lära upp slinkan.
Citera
2021-08-19, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mekarn92
Hej alla här på Flashback, hoppas ni har en trevlig fredag.

Sitter här och funderar lite kring livet och dess gång samtidigt som jag läser runt lite här i R&S.
Tanken slog mig då, varför så negativa trådar kring allt som har med relationer att göra?

Stängde ner Flashback för någon sekund och lät tankarna sväva iväg. Tanken som kom upp var "Alla hittar alltid någon tillslut, när hittar jag min?"

Funderar fortfarande, men det känns lite som man är Ted i How i met your mother (för er som sett det)

Alltså man hittar den "rätta" tillslut.

Jag tror jag hittar min rätta om 5-7 år faktiskt, då är jag 28.

Vad tror ni? Luta er tillbaka och låt fantasin flöda iväg, när hittar du den rätta för dig?

En fråga till, tror ni att det finns den "rätta"?

Hur gick det för dig nu en 8 år senare? funnit den rätte än?
Citera
2021-08-19, 21:24
Bannlyst
jag har hittat den rätta ett antal ggr , och efter långa förhållanden så gick de ur tiden

människor förändras liksom

så på span här igen

jag ska kolla under varje sten och stubbe , jag ska hitta på dej
Citera
2021-08-19, 22:13
Medlem
utan.att.stannas avatar
Tänk om det inte ör en viss person som bara dyker upp som färdig the one, utan någon man måste bestämma sig för att detta ska bli min the one. Bara en tanke.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in