Citat:
Ursprungligen postat av
Girlsgirlsgirls
Kommer aldrig hitta den rätta. Finns ingen brud som är 22, oskuld samt 11 poängare, som dessutom vill ha mig för seriöst förhållande

Tänk om hon suger i sängen då
Citat:
Ursprungligen postat av
ejko
umm.. finns verkligen "den rätta"??? det är amerikans romantisering är vad det är, finns ingen sådan i verkligheten. Man blir ny kär i typ 1 år högst sedan får man arbeta för att förhållandet ska hålla annars faljerar det juh

Nja finns förhållanden där det puttrar på bra länge utan ork, jag är utan tvekan fortfarande nykär och det pirrar lite i kroppen om jag inte träffat min flickvän på ett tag.
Jag tror absolut på den rätta, finns ju förhållanden som hållt i över 40 år och de fortfarande är riktigt kära, verkar vara rätt ovanligt med stabila förhållnaden med denna singel-marknad och alla som skiljer sig och dyl.
Jag tror jag hittat min rätta, vi har våra bra och dåliga sidor och kan backa upp varandra samtidigt som vi har sjukt roligt och kan vara helt efterblivna med varandra. Snygg, öppensinnad, äventyrlig och bestämd...som jag då
Fast sen går jag efter filosofin att låta bra saker rulla och ta tag i det dåliga om det dyker upp något.