• 2
  • 3
2005-06-13, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nemesis1
Låter inte som någon höjdardrog precis! =D

200mg är rätt lite...
Citera
2005-06-13, 23:49
Medlem
Nemesis1s avatar
Inte enligt den där texten, fast å andra sidan behöver den ju inte ha monopol för sanningen, och sen reagerar ju olika personer olika också...
Citat:
- insufflation, dosage: 50-200mg (or as much as you can tolerate).
This route is _highly_ effective and yields the best subjective effect (for me). The problem is
that the herb-powder is extremely painful to insufflate and quickly leads to nose bleeding with
repeated use. For these reasons few peoples (other than me) have tried this route, the few who did
were very enthusiastic about it and confirmed that the effect is much more euphoric as with the
other routes. The analgesic effect is not very strong when used this way but still stronger than
smoking. If it wasn't for the pain this could really become a drug of abuse in my humbly opinion.

Där har ni hela texten om Kanna, den får det faktist att låta som en rätt så intressant drog måste jag säga...
http://www.tacethno.com/info/sceleti...ium-report.txt
Citera
2005-06-14, 00:14
Medlem
Citat:
Inte enligt den där texten, fast å andra sidan behöver den ju inte ha monopol för sanningen, och sen reagerar ju olika personer olika också...

Där har ni hela texten om Kanna, den får det faktist att låta som en rätt så intressant drog måste jag säga...
http://www.tacethno.com/info/sceleti...ium-report.txt

Jag läste på nåt ställe att sniffningen var inget bra sätt att ta Kanna och att man bara spydde. Jag tyckte de verkade hemskt äckligt att sniffa de, äta de var tillräckligt äckligt.
Citera
2005-06-14, 00:19
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Jag läste på nåt ställe att sniffningen var inget bra sätt att ta Kanna och att man bara spydde. Jag tyckte de verkade hemskt äckligt att sniffa de, äta de var tillräckligt äckligt.
Kanske man skulle satsa på att röka det med cannabis då någon gång...
Citera
2005-06-14, 21:23
Medlem
Citat:
Kanske man skulle satsa på att röka det med cannabis då någon gång...

Det tror jag absolut är detta bästa sättet.
Citera
2005-06-14, 22:18
Medlem
Smokebombs avatar
Citat:

Sen så är ju RC's både kemiskt och effektmässigt likt andra, mer kända droger... Psilocybin (det som finns i knarksvampar) är ju t.ex. 5-meo-DMT medan 5-meo-DIPT har väldigt lika effekter... Om svampar är trygga att äta är nog "foxy"/"BM2" det också... =)

Etanol och metanol är lika varandra på väldigt många sätt med...
Citera
2005-06-14, 22:47
Medlem
Porrpojkes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smokebomb
Hur fan vågar ni ta Research Chemicals! Det är ju för fan djurförsök på er själva, på era egna hjärnor, det är ju bara inte värt det när det finns etablerade och utredda droger som fungerar lika bra!

Alla dessa RC kan ju ha en massa otrevliga och rent farliga effekter/bieffekter, men det får ni först reda på när ni missbrukat dem ett par år, och dessa ämnen blivit någosånär utredda.

Bara lite åsikter...

Droger är till för att testas, gärna lite överdosering så det verkligen händer nåt...det är min filosofi
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in