• 2
  • 3
2013-07-11, 23:37
Medlem
MrRedmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
"Som den torsk du är"?? Sagt av vem, supertorsken himself?

Dessutom, om du läser i trådarna om thaimassage så kan du hitta ett flertal recensioner där man inte betalat mer än 7-800 sek för FS.

Du får ursäkta, men jag har faktiskt jävligt svårt för självsäkra idioter som dig. Jag blir bara så trött.

Sorry, jag är ingen torsk, men skulle jag köpa en lady så skulle jag definitivt slanta bra för det. Om tillfället ges vill jag inte snåla. Ledsen, men det skulle bara fördärva det för sådana som dig, men det skiter jag i!
Citera
2013-07-12, 00:45
Medlem
KungensFrillas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrRedman
Sorry, jag är ingen torsk, men skulle jag köpa en lady så skulle jag definitivt slanta bra för det. Om tillfället ges vill jag inte snåla. Ledsen, men det skulle bara fördärva det för sådana som dig, men det skiter jag i!

Vet du ens vad en torsk är? Tror du att du nånsin får det där tillfället? Och vill du isf betala ett överpris bara för att jävlas med mig, så varsågod. Det drabbar nog faktiskt mest dig själv.
Citera
2013-07-19, 15:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KungensFrilla
Pojkar små, det är saker ni inte fattar. Det pris ni betalar för extratjänster, påverkar även alla oss andra! Om en massa nissar som ni betalar ett överpris till thaibrudarna, så kommer prisnivån allmänt att stiga (precis det scenario som infunnit sig tack vare såna som er). Det betyder att det blir dyrare för alla att gå på salong. Därför måste alla hjälpas åt att hålla priserna nere!

Det spelar ingen roll att just det här var i Danmark. Samma mekanismer gäller här som där.

Jamen. ... han var på ett horhus i Danmark. Även om det var thai så kan ni inte jämföra med Sverige. Det handlade inte om massage med eventuellt extra utan om sex.
Bra jobbat.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in