Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2013-06-26, 17:59
  #1
Medlem
Hej!

Jag måste dra lite historia innan jag kommer in på problemet.
Gick nyligen ut 3:an på gymnasiet, tjejen jag gillar gick också ut nu.
Hon åkte utomlands för att jobba och hon kommer tillbaka senare (när vet jag inte)

Jag frågade ut henne och hon avböjde vänligt.

Nu är det bara så, visst kär har man varit fler gånger än vad det finns tjärnor i rymden känns det som men jag trodde jag skulle komma över henne om jag fick annat att tänka på.

(Ja, jag har från och till haft henne som onani objekt, som så väldigt många andra kvinnor, what to do.)

Här är dock problemet:

I natt fick jag en sån här dröm man inte kan styra över, i drömmen skulle jag och hon (vad jag minns) basta tillsammans, hon står naken framför mig och sen vaknar jag.

Varför jag nu behöver hjälp med detta är för jag blev äcklad av min dröm... JAG FATTAR INTE!!!

Är jag mentalt sjuk eller försöker min hjärna säga till mig att jag ska sluta tänka på henne...


En sista sak till moderatorerna på flashback, om min begäran på hjälp ligger på fel ställe så får ni gärna flytta min tråd. (Hittade inget annat ställe att lägga det.)
Citera
2013-06-26, 18:02
  #2
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Vad har det här med sexteknik att göra?

Du kanske inte tycker om henne innerst inne?
Citera
2013-06-26, 18:05
  #3
Medlem
Som jag skrev så visste jag inte var jag skulle lägga det... (letade)

Jag tycker om henne, stammar om jag ska prata med henne, hjärtat rusar när jag ser henne och när hon pratar med mig tror jag antingen jag ska svimma eller stamma mig till döds.... ;(
Citera
2017-05-30, 04:49
  #4
Medlem
PixlJunkies avatar
Du kanske kände dig blottad? Är du rädd för att vara intim med kvinnor?
Citera
2017-05-30, 14:35
  #5
Medlem
Det finns väl tråd(ar) för drömtydning?
Citera
2017-06-19, 10:33
  #6
Avstängd
Verkar som du har fel syn på kärlek, Hur kan du bli kär i en tjej som du inte ens har legat med och som inte gillar dig? Du får fan växa upp och se till att inte använda kärlek för att fylla det där tomrummet man har inombords, utan du får lära dig att vara hel utan tjejer och sedan bara ge kärlek.
Citera
2017-07-03, 16:51
  #7
Avstängd
Tror inte det handlar om att du är mentalt sjuk utan att du bara måste släppa henne. Drömmar har djupa betydelser och du kanske borde kolla upp vad din dröm betyder i en drömtydningsbok.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback