2013-06-26, 01:11
Medlem
Jag försökte ställa den här frågan på Familjeliv, men fick inget riktigt svar då folk antar att jag är en kille eller så säger dem bara annat skitsnack.. Hur som haver tar dem mig inte seriöst.

Man ska undvika sex efter förlossning på grund av avslaget som kommer från fittan, då undrar jag ifall man kan ha analsex efter förlossningen då?

Jag ska kejsarsnittas, så jag kommer inte spricka i röven eller fittan så vill inte ha några funderingar kring det.

Nå? Någon som vet?
Citera
2013-06-26, 01:18
Medlem
Har ingen som helst helvetes jävla aning men jag antar att det borde gå bra. Vad kan hända liksom?
Citera
2013-06-26, 01:27
Medlem
neqers avatar
Eftersom du ska kejsarsnittas så tror jag inte det bör vara någon större fara. En del får ju betydande hemorrojder efter förlossningen. Omedelbart efter en vanlig förlossning rekommenderas inte analt eller vaginalt samlag förrän det är läkt i alla fall.
Senast redigerad av neqer 2013-06-26 kl. 01:36.
Citera
2013-06-26, 01:34
Medlem
Haha, sex efter förlossning...

Det borde gå att ha analsex efter kejsarsnitt, men jag betvivlar att du kommer att vara sugen.
Citera
2013-06-26, 01:40
Medlem
Kejsarsnitt är en operation och man bör vara försiktig. Tror inte att akrobatiska övningar i sängen är det första man tänker på efter snitt.
Citera
2013-06-26, 06:44
Medlem
ParadiseRoads avatar
Du kommer inte att vara sugen på vare sig vaginalt eller analt sex den första tiden (två-tre veckor) efter ditt kejsarsnitt, såfrågan behöver inte ens ställas. Om nu din kille/man är så himla sugen så får han nog lösa det på egen hand. Du kommer ha nedsatt rörlighet och rätt sårejält ont första tiden.
Citera
2013-06-26, 09:05
Medlem
tunnsomlufts avatar
du kommer ha så jävla ont i snittet att du inte kommer palla stötarna. men annars så är det inga probz!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in