Flashback bygger pepparkakshus!
2013-06-25, 01:42
Medlem
FisUngens avatar
Hej!
Jag har ett litet problem som säkert kan lösas väldigt enkelt om man vet hur.
På något sätt har jag lyckats ändra min bildvy under händelser. Innan hade jag rader med namn på händelserna och nu har jag fått upp det som händelser med miniatyrbilder.
Har googlat och letat hur länge som helst nu!
Vet någon det magiska trickset!?

Tack på förhand!
Citera
2013-06-25, 01:58
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Släng upp en skärmdump så att man set vad du pratar om
Citera
2013-06-25, 02:21
Medlem
FisUngens avatar
https://www.google.se/search?q=iphoto+händelser&client=safari&hl=sv&sour ce=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ROHIUdfqI4qN4ASDwICIDg&ve d=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=356&sei=SOHIUfaDLMqL4AT3 44C4Dw

Just nu ser det ut som den första bilden i sökresultatet.
Det jag är ute efter är inga album utan där händelserna är sammanfatta i varsin rad utan massa bilder ( ursäkta min flummiga förklaring, sjukt trött :P)
Jag hade alltså dessa sammanfattande raderna (som det oftast står datum på men man kan ändra namn om man Vill :P )

Make any sense?
Citera
2013-06-25, 11:10
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FisUngen
https://www.google.se/search?q=iphoto+händelser&client=safari&hl=sv&sour ce=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=ROHIUdfqI4qN4ASDwICIDg&ve d=0CAcQ_AUoAQ&biw=320&bih=356&sei=SOHIUfaDLMqL4AT3 44C4Dw

Just nu ser det ut som den första bilden i sökresultatet.
Det jag är ute efter är inga album utan där händelserna är sammanfatta i varsin rad utan massa bilder ( ursäkta min flummiga förklaring, sjukt trött :P)
Jag hade alltså dessa sammanfattande raderna (som det oftast står datum på men man kan ändra namn om man Vill :P )

Make any sense?

Kan du lägga upp en skärmdump en riktig en. Går inte riktigt att hjälpa dig utifrån någon allmän länk till google till en bild som är mikroskopisk. Vidare så är du väl medveten om att det du ser som första resultat är inte nödvöndigtvis samma första resultat för en annan användare. Google har för länge sedan ändrat resultaten till att vara "personliga".

I din skärmdump så förklara även vad som är fel, och vad du vill ha och hur du vill att det ser ut.
Citera
2013-06-25, 12:46
Medlem
FisUngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Kan du lägga upp en skärmdump en riktig en. Går inte riktigt att hjälpa dig utifrån någon allmän länk till google till en bild som är mikroskopisk. Vidare så är du väl medveten om att det du ser som första resultat är inte nödvöndigtvis samma första resultat för en annan användare. Google har för länge sedan ändrat resultaten till att vara "personliga".

I din skärmdump så förklara även vad som är fel, och vad du vill ha och hur du vill att det ser ut.

Jag satt på mobilen och lade in det föregående inlägget..
Kan ej ta skrämdump för tillfället så får återkomma senare.
Tack!
Citera
2013-06-25, 14:45
Medlem
Citat:
Hej!
Jag har ett litet problem som säkert kan lösas väldigt enkelt om man vet hur.
På något sätt har jag lyckats ändra min bildvy under händelser. Innan hade jag rader med namn på händelserna och nu har jag fått upp det som händelser med miniatyrbilder.
Har googlat och letat hur länge som helst nu!
Vet någon det magiska trickset!?

Tack på förhand!

Går inte (Så vitt jag vet) att få det att se ut så under händelser, om du instället går kollar under Bilder i biblioteket så kan du ändra det via menyraden / Innehåll / händelsetitlar
Citera
2013-06-25, 23:35
Medlem
FisUngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rixton
Går inte (Så vitt jag vet) att få det att se ut så under händelser, om du instället går kollar under Bilder i biblioteket så kan du ändra det via menyraden / Innehåll / händelsetitlar

STORT TACK!!!
Var det jag menade i min förvirrade förklaring (Som dessutom inte var rätt någonstans!!)
Citera
2013-06-26, 01:18
Medlem
AbrahamLincolns avatar
Citat:
STORT TACK!!!
Var det jag menade i min förvirrade förklaring (Som dessutom inte var rätt någonstans!!)

Haha

Men vad bra, då är "problemet" löst.
Citera
2013-06-28, 01:14
Medlem
FisUngens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Haha

Men vad bra, då är "problemet" löst.

Ja nu har jag ordning igen
Citera