Citat:
Ursprungligen postat av
MahmudVonAnka
Det är jag som är polaren till gyllene gåsen, hej!
Well. Jag är absolut intresserad av att starta en större onlinefil på detta underbara spel. MEN - jag tycker vi till och börja med isådanafall ska bestämma lite regler gemensamt.
Exempelvis är jag helt emot att "ta bort" lönetaket. En del av charmen med spelet är att man inte ska kunna värva ihop hur bra lag som helst - precis som det är i verkligheten.
Sedan brukar jag och gåsen göra lite andra justeringar jag tycker är värda att fundera på (ekonomin är ju anpassad efter hur det såg ut 2007 = lagen går sjukt mycket minus hela tiden = det waivas/tradas som aldrig förr) så det vi gjort är att ha satt så att alla lag har 25000 platser/snitt. Då blir ekonomin balanserad.
Vad har ni mer för tankar?
Finns ju dessutom databaser att ladda hem som är uppdaterade. Har ni inte sett EHM-theblueline?
Kul med åsikter!
Lönetaket ska jag ta en funderare på. Jag vill inte ha lönetak av den enkla anledning att vi alltid lirat utan förut, vi får köra en omröstning om det. Som det ser ut nu så är vi 3 mot 2 som röstar utan lönetak. Men vi bestämmer detta när vi börjar närma oss säsongsstart.
Ekonomi delen ska jag fixa!
Mitt spel får bara error när jag använder mig från deras uppdaterade laguppställningar.
Citat:
Ursprungligen postat av
SalamiSlam
Håller med om det du säger. Inget lönetak, ingen SalamiSlam.
Angående databaser så finns det svar på tidigare i tråden.

Vi kör en omröstning om det senare.