Citat:
Ursprungligen postat av
brass-mannen
Skulle ju vara grymt om det lyckades och blev en nice svensk UE lång film, finns det då något intresse om det skulle bli någon genomförd ide måntro?
Hade varit grymt, tyvärr tror jag inte att några seriösa nappar på iden -UE-folk är rätt så ljusskygga utav sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
BlackBooks
Okej hur skiljer man på "seriösa" och "oseriösa" ue'are? Det är en "hobby" för alla och man behöver inget "erkännande" för att hålla på.
Näe exakt, man behöver inget erkännande för att hålla på
men det finns ju alltid seriösa och mindre seriösa inom gruppen. Vissa vill inte lyfta ett finger för att komma över vägbeskrivningar/koordinater, vandaliserar, stjäl, "outar" allt och alla o.s.v...
Kanske bättre att välja ut några vettiga personer till "dokumentären" som visar okunnigt folk vad UE-handlar om... grunderna och sådant. Vill man vara lite avancerad så kan man ju ta folk från alla olika grupper/inriktningar för att visa bredden på kulturen men det kan ju bli svårt att välja rätt så man återger rätt bild.
Citat:
Ursprungligen postat av
RatosPipa
Nja.
Jag utövar inte UE för någon annans skull än min egen, och jag gör det endast för min egen sinnesfrid.
Jag har ingen lust att folk får veta vem jag är och vad jag håller på med, och kanske viktigast: vilka platser jag besöker. Det krävs bara att fel människor får se videon och helt plötsligt är alla mina smultronställen vandaliserade och nedsprayade.
Vad fan gör du här då? Sluta skriv inlägg då!