Tjena!
Jag sitter här och blir tokig på att googlande efter svar som inte verkar existera.
Jag satt och pillade lite i arrangemangs fönstret när min cycle / loop bar försvann (Den gröna markern som loopar det du skapat) när jag slängde den till vänster bakom tracks fönstret. Nu är den där bakom och loopar beat -3 bakom track fönstret och jag blir sååååååå lack. Jag försökte googla efter key command för den och kom fram till att det måste vara cycle mode som är namnet på den.
När jag väl försöker binda den så vägrar logic binda den åt mig... Någon som kan hjälpa mig på den fronten?
Jag vill kunna loopa det jag markerar med musdraget, alltså inte grå marker på playlinen utan grön marker cycle på det jag drar över. Det blir så jävla snurrigt när jag inte kan namnen på alla funktioner.
Problem nummer två är som så att jag tankade hem ett preset paket ifrån TPB som jag försöker öppna i min KÖPTA massive plug. Jag läste att vid version 1.2 gjordes en förändring där man var tvungen att byta .ksd till .nsmv genom att öppna massive och konvertera de gamla filerna för att få presetsen att fungera. Nu är det inte fallet utan att mina presets har .nsmv-filer men de är fortfarande grå markerade och inte loadable.
För mycket problem på en dag,
Over and out!