Tjena!
Jag sitter hr och blir tokig p att googlande efter svar som inte verkar existera.
Jag satt och pillade lite i arrangemangs fnstret nr min cycle / loop bar frsvann (Den grna markern som loopar det du skapat) nr jag slngde den till vnster bakom tracks fnstret. Nu r den dr bakom och loopar beat -3 bakom track fnstret och jag blir s lack. Jag frskte googla efter key command fr den och kom fram till att det mste vara cycle mode som r namnet p den.
Nr jag vl frsker binda den s vgrar logic binda den t mig... Ngon som kan hjlpa mig p den fronten?
Jag vill kunna loopa det jag markerar med musdraget, allts inte gr marker p playlinen utan grn marker cycle p det jag drar ver. Det blir s jvla snurrigt nr jag inte kan namnen p alla funktioner.
Problem nummer tv r som s att jag tankade hem ett preset paket ifrn TPB som jag frsker ppna i min KPTA massive plug. Jag lste att vid version 1.2 gjordes en frndring dr man var tvungen att byta .ksd till .nsmv genom att ppna massive och konvertera de gamla filerna fr att f presetsen att fungera. Nu r det inte fallet utan att mina presets har .nsmv-filer men de r fortfarande gr markerade och inte loadable.
Fr mycket problem p en dag,
Over and out!