2013-07-18, 12:55
Medlem
BlodigDelfins avatar
Vad håller froome på med? Han hänger med på allt och försöker bara haka på saxo bank cyklisterna och går i princip solo utan hjälpryttare? Jag kan inget om cykel med, med slösar han inte bara på massa energi eller?
Citera
2013-07-18, 13:12
Medlem
nimrod666s avatar
Lite tjuv- och rackarspel från Froome kanske. Väldigt sällan man ser sånt där från ledaren i TdF. Jag har för mig att Indurain gjorde något liknande vid ett tillfälle. Kanske att också Armstrong gjort markeringar på liknande vis.
Citera
2013-07-18, 13:19
Medlem
Laszlo Kovacss avatar
Det hade kunnat bli kämpigt för Froome att hålla reda på både Contador och Kreuziger om de hade hjälpryttare som väntade i en utbrytning längre fram.
Citera
2013-07-18, 13:37
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knullklasson
Jag har alltid undrat varför Eurosport använder sig av Sean Kelly. En stelare och tråkigare människa får man leta länge efter, men lik förbannat dyker han upp i rutan år efter år. Avgå!

Läser Sean Kelly Flashback? I analysen före dagens etapp tyckte jag precis att han rörde på armarna.
Citera
2013-07-18, 13:48
Medlem
Drinis avatar
Är sugen på att se wiggins i ett annat stall som första åkare nästa år och se en fight mellan honom och froome...
Citera
2013-07-18, 14:07
Medlem
WaldemarKas avatar
Hur ser du ut uppför Alpe d'Huez?
Hur långt har de kommit?
Vem/vilka ligger i utbrytning?
Vem blir farligast?

Jag har oturen att jobba idag och missar allt det roliga.
Citera
2013-07-18, 14:16
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaldemarKa
Hur ser du ut uppför Alpe d'Huez?
Hur långt har de kommit?
Vem/vilka ligger i utbrytning?
Vem blir farligast?

Jag har oturen att jobba idag och missar allt det roliga.

Här får du svar på de flesta av dina frågor: http://www.letour.fr/le-tour/2013/us/live/aso/

Idag tror jag på Rodriguez.

Edit: Vill passa på att berömma tourens livetjänst, mycket översiktlig och pedagogisk med alla detaljer man vill ha.
Senast redigerad av god.child 2013-07-18 kl. 14:18.
Citera
2013-07-18, 14:24
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Läser Sean Kelly Flashback? I analysen före dagens etapp tyckte jag precis att han rörde på armarna.
Jag höll på att ramla av stolen! Man är inte van vid att Kelly spexar och tar ut svängarna så där. Skärpning Sean!
Citera
2013-07-18, 14:59
Medlem
knullklassons avatar
Gott folk! Det kommer bli helt vilt på l'Alpe d'Huez! Kolla in denna video från den gångna natten
http://nos.nl/video/530861-ook-s-nachts-gekte-op-alpe-dhuez.html
Citera
2013-07-18, 15:06
Medlem
god.childs avatar
Alpe d'Huez nu kör vi!
Har någon en uppfattning om hur långt en hyggligt tränad svennbanan skulle ta sig upp för denna stigning?
Citera
2013-07-18, 15:10
Medlem
knullklassons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Alpe d'Huez nu kör vi!
Har någon en uppfattning om hur långt en hyggligt tränad svennbanan skulle ta sig upp för denna stigning?
Hela vägen!
Citera
2013-07-18, 15:11
Medlem
mishimas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av god.child
Alpe d'Huez nu kör vi!

Ja, upp kommer du bara du låter det ta sin tid och om man inte börjar för snabbt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in