2013-07-07, 12:33
Medlem
mishimas avatar
Det här tempot ska väl inte gå? Froome är isolerad med 129 km kvar. Porte har släppt!
Citera
2013-07-07, 12:38
Medlem
god.childs avatar
Porte trodde visst touren var en endagstävlings!;-)
Citera
2013-07-07, 12:39
Medlem
Ostrobothnias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mishima
Det här tempot ska väl inte gå? Froome är isolerad med 129 km kvar. Porte har släppt!
Blir någon annan som får slita ut hjälpryttare då.
Citera
2013-07-07, 13:02
Medlem
ruckaalis avatar
Hehe detta kan bli intressant.
Citera
2013-07-07, 13:08
Medlem
Ostrobothnias avatar
Moviestar verkar ha väldigt många gubbar kvar här och var, men är det rätt att Plaza kör med Froome på rulle?
Citera
2013-07-07, 13:14
Medlem
ruckaalis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerP
Som sagt, jag håller med dig om att en separat dopningstråd skulle vara bra så att man kan hålla isär diskussionerna. Men det börjar inte likna Aftonbladets kommentatorsfält, skillnaden är att här diskuterar genuint cyklingsintresserade och där harvar rättshaverister och provokatörer som kommer med smarta idéer om att touren skall läggas ned, mm.

Okej jag överdrev en smula angående Aftonbladet grejen. Jag gillar överlag sportforumen på flashback.
Citera
2013-07-07, 13:26
Medlem
god.childs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruckaali
Okej jag överdrev en smula angående Aftonbladet grejen. Jag gillar överlag sportforumen på flashback.

Dock vill jag hålla med dig att efter etappen igår dök det upp nya ansikten i tråden vars enda aspekt inom cykeln som intresserar dem är doping .

Angående dagens etapp den är ju helt sjuk, känns som vad som helst kan hända nu .
Citera
2013-07-07, 13:29
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tOpOff
Kontrollerna är betydligt mer omfattande idag och utvecklade. Givetvis går det att komma undan, men inte under flera år. Måste vara jobbigt att följa cykel och man förutsätter att alla är dopade. Wiggins var det ju förra året och Evans och Schleck innan dess. Det är lika stor chans att Froome är dopad som Ten Dam som nr 157 i klungan.
Ja det är jobbigt att följa cykel. Alla mina favoriter o favoritlag sedan David Duffields kommentatorsdagar då Delgado o Big Mig var kungar har åkt dit. Tror inte det finns en enda som inte åkt fast om man pratar GC åkare. Alltså, jag förväntar mig inte att topp3 är helt rena för all framtid. Så är det bara.

Men att det inte går att komma undan ganska länge är bull shit o att nummer 157 är lika sannolik som topp 5 är oxå bull. Dessutom tjänar kanske en hjälpryttare i Sojasun, Euskaltel, Europ etc netto ca 30-40% per år av vad Lance plus flera la ut per år på sina program. Så det finns grader i helvetet! Doping är inte rättvis, inte ens bland de som försöker ta det så mycket de kan.
Citera
2013-07-07, 13:35
Medlem
Drinis avatar
Dagens etapp är ju grym!
Sky dominerade totalt igår och nu är t.om porte totalt avhängd.

Gesink 0p och Fuglesang 6p är mina besvikelser so far i velogames...
Rolland gör det bra,bytte till honom i sista sekund.
Cavendish gör det sämre i kampen om poängtröjan än jag trodde men ok,och froome gör det bra
Citera
2013-07-07, 13:40
Medlem
ruckaalis avatar
Någon som vet hur Cavendish, sagan, Kittel och Greipel ligger till just nu?
Kan bli tufft med maxtiden idag.
Citera
2013-07-07, 13:51
Medlem
Pancevs avatar
För de som får in polska, ryska etc kommentatorer på ES Player...klicka på typ ES2 o sedan tillbaka på vanliga. Då får man Norska i 5 sekunder o sedan kommer svenska tillbaka.
Citera
2013-07-07, 15:32
Medlem
god.childs avatar
Synd att ingen skarvar efter Quintana, då kan de kanske knäcka Froomen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in