Citat:
Ursprungligen postat av
LuktenUtavBajs
Är ni inte oroliga att ni ska fastna i olika saker ombord på flygmaskinen, eller i anslutning till bordningen, när ni reser med vanliga kläder? Kan det inte haka i lite här och där när ni fladdrar omkring med pick och pack? Vore inte en träningsoverall att föredra med tanke på bekvämligheten och att det inte gör någonting om det går en maska i väven om man hakar fast? Vi fick träningsoverall på jobbet, och den har jag använt när jag målat och den är full av färg så jag behöver inte bry mig om den slits under resan.
Högklackat och i kostym? Är du någon slags metrosexuell halvfikus eller? Jag oroar mig för träningsoverall medan du springer runt i högklackat... Du och Twatsson är möjligen inte slipsbögar själva? Men va fan, högklackat till kostym? Menar du cowboyboots eller platåskor eller någonting sådant?
Nej, varför skulle man fastna? Om man är van flygare så flyger så "fladdrar man inte omkring med pick och pack". Du har koll på dina saker.
Om du hade haft dina hjärnceller i ordning så hade du läst början i mitt inlägg där jag även listade saker som leggings och uggs. Och om dom var ännu mer i ordning så hade du insett att inte alla på internet är män och att även kvinnor använder kostym. Och jag menar högklackat. Stiletter är det då oftast.