Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Hur ska du ha det? Dina grabbar Rosenberg, Kim och compani fick ju speltid och ändå gick det såhär.. Märkligt.
Hur jag ska ha det? Ja det ska jag berätta för dig, jag vill ha ett svenskt fotbollslandslag som vinner över
B nationer som Norge. Jag vet att jag i en tidigare tråd, sveriger mot malta, ville se Rosenberg alt Kim hellre på planen än Jonsson, vilket är helt rätt, tycker du annat så dra på dig balettskorna igen. Nu fanns ju inte ens Jonsson med i laguppställningen vilket säger ett och annat. Kimman dominerande i första, Rosenberg kom aldrig till sin rätt, prestationsångesten satte käppar i hjulet. Tänk dig själv att springa runt på en gräsplätt och veta att du är värd sextio millar, helt förståeligt. Fel av Trippelhakan att INTE ens matcha en tillstymmelse av det bästa laget, den lönnfeta pajasen är ju så ICKE fotbollstaktiker som man kan bli.
Men eyy, fotbollsexperten Madchild, kan DU inte berätta vad det var som gick fel i denna matchen, jag är idel öra? Vilka grabbar hade DU velat använda för att undvika detta totala fiaskot?