• 1
  • 2
2005-06-08, 21:35
Bannlyst
Vad har denna herren egentligen gjort för att få sitta och snacka skit i tv? Det skulle ju vara förbannat sköj om ngn visste vad denna "expert"kommentaren själv har för idrotts/elit bakgrund - för i mina ögon och öron så är han ju bland de största fjantarna som finns bland kommentatorer.
Så vilket landslag har han spelat i, eller om man lyssnar på Strömblad själv så kanske man ska fråga, hur MÅNGA landslag har han spelat i?

edit: Och kicka fyrdubbelhakan Lagerbäck nu för fan, han är ju så jefla kass, en riktig jävla fegskit. Släppa in TRE mål mot norrbaggarna, pinsamt!
Citera
2005-06-08, 22:16
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PerVers
edit: Och kicka fyrdubbelhakan Lagerbäck nu för fan, han är ju så jefla kass, en riktig jävla fegskit. Släppa in TRE mål mot norrbaggarna, pinsamt!

Hur ska du ha det? Dina grabbar Rosenberg, Kim och compani fick ju speltid och ändå gick det såhär.. Märkligt.
Citera
2005-06-08, 22:49
Medlem
Axel von Fersens avatar
Kan tänka mig att Strömblads egna idrottskarriär inte var så där våldsamt framgångsrik...
Citera
2005-06-08, 23:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Madchild
Hur ska du ha det? Dina grabbar Rosenberg, Kim och compani fick ju speltid och ändå gick det såhär.. Märkligt.

Hur jag ska ha det? Ja det ska jag berätta för dig, jag vill ha ett svenskt fotbollslandslag som vinner över B nationer som Norge. Jag vet att jag i en tidigare tråd, sveriger mot malta, ville se Rosenberg alt Kim hellre på planen än Jonsson, vilket är helt rätt, tycker du annat så dra på dig balettskorna igen. Nu fanns ju inte ens Jonsson med i laguppställningen vilket säger ett och annat. Kimman dominerande i första, Rosenberg kom aldrig till sin rätt, prestationsångesten satte käppar i hjulet. Tänk dig själv att springa runt på en gräsplätt och veta att du är värd sextio millar, helt förståeligt. Fel av Trippelhakan att INTE ens matcha en tillstymmelse av det bästa laget, den lönnfeta pajasen är ju så ICKE fotbollstaktiker som man kan bli.
Men eyy, fotbollsexperten Madchild, kan DU inte berätta vad det var som gick fel i denna matchen, jag är idel öra? Vilka grabbar hade DU velat använda för att undvika detta totala fiaskot?
Citera
2005-06-08, 23:40
Medlem
Madchilds avatar
Citat:
Men eyy, fotbollsexperten Madchild, kan DU inte berätta vad det var som gick fel i denna matchen, jag är idel öra? Vilka grabbar hade DU velat använda för att undvika detta totala fiaskot?

Eyy pervers! Har aldrig varit en fotbollsexpert och kommer nog aldrig bli det. Totala fiasko.. Kan inte se det som ett totalt fiasko att torska en helt meningslös match som är till för att testa spelare. Hur ofta torskar Sverige sådana här matcher? Nästan aldrig, men ibland får man däng. Inget jag blir så upprörd över i en träningsmatch.

Tycker bara det är lite skoj att du sågar Lagerbäck för att han inte kör in nytt blod.. När han sen gör det så sågar du att han kör in för mycket nytt.. Men men, sak samma.
Citera
2005-06-08, 23:43
Medlem
Mr Blondes avatar
Citat:
Vad har denna herren egentligen gjort för att få sitta och snacka skit i tv? Det skulle ju vara förbannat sköj om ngn visste vad denna "expert"kommentaren själv har för idrotts/elit bakgrund - för i mina ögon och öron så är han ju bland de största fjantarna som finns bland kommentatorer.
Så vilket landslag har han spelat i, eller om man lyssnar på Strömblad själv så kanske man ska fråga, hur MÅNGA landslag har han spelat i?

Jag har ingen aning om Strömblads idrottsbakgrund, men i vilket fall som helst så är han enormt mycket bättre än Glen Hysén. Vad är det som gör Lagerbäck till en fegskit idag?
Citera
2005-06-09, 07:20
Medlem
danbanans avatar
Tycker både Strömblad och Lagerbäck är helt OK på det dem sysslar med.

OT: Igår fick ju en hel drös som står på gränsen chansen (Majstorovic, Berglund, C.Andersson, Elmander, Rosenberg m fl.) Det är ju perfekt av Lagerbäck att prova dem i såna här matcher utan betydelse.

Strömblad måste ju ha tv-världens häftigaste jobb, åka runt och kommentera fotboll i europa. Ena dagen Liverpool nästa München.
Jag tycker han gör det bra också, sen att han inte vart elitidrottsman spelar väl ingen roll, vilken kommentator har varit det förutom Katarina Hulting?
Citera
2005-06-09, 17:19
Medlem
TrhYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan
...sen att han inte vart elitidrottsman spelar väl ingen roll, vilken kommentator har varit det förutom Katarina Hulting?

Hört tals om Glenn Hysén, Glenn Strömberg(alla heter verkligen Glenn i Gbg), Johan Tornberg, Boork, Olle Nordin eller Wikegård t.ex?

PerVers>>
Kom in i matchen!
Citera
2005-06-09, 17:22
Medlem
danbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TrhY
Hört tals om Glenn Hysén, Glenn Strömberg(alla heter verkligen Glenn i Gbg), Johan Tornberg, Boork, Olle Nordin eller Wikegård t.ex?

Dem ovanstående är ju expertkommentatoter som är med just för att han/hon varit elitidrottare, inte huvudkommentator eller vad det kallas.
Undrar varför så många i just den generationen från GBG heter Glenn
Citera
2005-06-09, 19:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan
Dem ovanstående är ju expertkommentatoter som är med just för att han/hon varit elitidrottare, inte huvudkommentator eller vad det kallas.
Undrar varför så många i just den generationen från GBG heter Glenn

Det är exakt det här jag har setat och stört mig på då jag läst igenom tråden. Att folk inte kan skilja på kommentatorer och expertkommentatorer.
Citera
2005-06-14, 18:51
Medlem
Sjuttiotvås avatar
Appropå Strömblad, finns det någon som säger "ta löpning", "djupledslöpning", "ta djup" och " ta yta" som han?

HATAR dom uttrycken. Vadå ta löpning? Kolla på en fem år gammal match, ingen sa så då. Varför så mycket nu? Och djupledslöpning? 80% är väl såna i fotboll?
Citera
2005-06-15, 01:27
Medlem
becksots avatar
resolut Allt är resolut .
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto