• 1
  • 2
2013-06-17, 17:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommerdu
Jag har periodvis väldigt starka tankar på att mörda mitt ex. Jag är rädd för att jag faktiskt kommer göra det... Jag har nämligen haft såna här tankar/känslor förut och det slutade med att jag genomförde det, även om det var på en helt annan nivå. Vad ska jag göra?

Hade inte HAN tagit livet av sig? Det skrev du i alla fall här --> https://www.flashback.org/sp39151210

Citat:
Jag gjorde slut med mitt ex för 5 månader sen. Han har flera gånger sagt att han mådde så dåligt att han ville ta sitt liv ... Nu gjorde han det faktiskt. .
Senast redigerad av HannyFOO 2013-06-17 kl. 17:09.
Citera
2013-06-17, 17:10
Medlem
EnLitenSvamps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HannyFOO
Hade inte HAN tagit livet av sig? Det skrev du i alla fall här --> https://www.flashback.org/sp39151210

Du fick mig att reagera så jag kollade också upp det

Ont: Ts förklara för oss som undrar. Vad har du för kön?
Citera
2013-06-17, 17:37
Medlem
Jag är man. Jag skrev tråden om självmord för att se hur folk uppfattade hennes beteende.
Citera
2013-06-17, 17:56
Medlem
Citat:
Jag är man. Jag skrev tråden om självmord för att se hur folk uppfattade hennes beteende.

Vem är "hon"?
Ditt ex?

Är "jag" i din förra tråd i själva verket ditt ex?
Citera
2013-06-17, 17:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HannyFOO
Vem är "hon"?
Ditt ex?

Är "jag" i din förra tråd i själva verket ditt ex?

Precis.
Citera
2013-06-17, 22:52
Medlem
Citat:
Jag har periodvis väldigt starka tankar på att mörda mitt ex. Jag är rädd för att jag faktiskt kommer göra det... Jag har nämligen haft såna här tankar/känslor förut och det slutade med att jag genomförde det, även om det var på en helt annan nivå. Vad ska jag göra?

Att fantisera hämndtankar är väldigt vanligt när man upplevt en kränkning på ens person av ngt slag. Oftast stannar det vid fantasier. Men eftersom du inte kan sluta tänka på henne o därmed ofta utsätter dej för dina jobbiga känslor-och du vet med dej att du kan agera på din ilska-tycker jag att du ska uppsöka en psykolog etc. För att få hjälp att bearbeta. Om du själv tycker att du vid detta laget borde tänka mindre på det skedda.
Citera
2013-06-19, 15:10
Medlem
Sigeas avatar
Jag hade mycket tankar på att döda en person ett tag, så pass att jag kände mig "galen" för att jag hade de där fantasierna. (det var dock inte ett ex, känns jävligt futtigt att ha ihjäl någon pga dumpning/otrohet)
Hur som helst så gick jag och funderade länge och till slut kom jag på en så sjukt ond plan att jag typ insåg att min hämnd var värre än "brottet". Efter det kunde jag släppa hela grejen.

Kanske funkar för dig också TS?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in