2014-06-04, 08:05
Medlem
Valfrids avatar
Kolla Ericssons orderflöde inom detta område. Sivers komponenter är standard i denne kunds produkter.
Citera
2014-06-11, 06:42
Medlem
Valfrids avatar
Nu börjar det hända saker. Aktiviteten på div forum är hög och aktien har ett mkt lågt rsi. Kan dra mkt snabbt som vi såg igår!
Citera
2014-06-11, 18:27
Medlem
Sujoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valfrid
Nu börjar det hända saker. Aktiviteten på div forum är hög och aktien har ett mkt lågt rsi. Kan dra mkt snabbt som vi såg igår!

Gick ju även väldigt bra idag. Tycker det är lite märkligt att inte fler är nyfikna på denna aktie med tanke på hur mobil och läsplatte medvetna alla är i dagens samhälle. Man behöver ju inte vara en tekniknörd för att se behovet av bandbredden som sivers produkter kan bidra med.
Citera
2014-06-12, 08:22
Medlem
Valfrids avatar
Ja det har handlats ganska friskt från en viss aktör dom senaste dagarna. Sivers är ett case som kan vara svårt att sätta sig in i för den genomsnittlige investeraren. Därför har få koll på bolaget.

Jag är helt övertygad om att Sivers kommer bli ett mkt lönsamt bolag och risken är dessutom låg vilket man förstår om man är lite insatt.
Citera
2014-06-12, 10:26
Medlem
c014s avatar
Citat:
Ja det har handlats ganska friskt från en viss aktör dom senaste dagarna. Sivers är ett case som kan vara svårt att sätta sig in i för den genomsnittlige investeraren. Därför har få koll på bolaget.

Jag är helt övertygad om att Sivers kommer bli ett mkt lönsamt bolag och risken är dessutom låg vilket man förstår om man är lite insatt.

Du försöker ju enbart hissa aktien.. det är 3 månader sedan du skrev att sivers inom 2-8 veckor skulle få serieorder av huawei.

Dessutom är många av dina inlägg i princip kopierade rakt av utav ConradTrust på placera.nu.

Sedan är det märkligt att bara för att någon från swedbank köpt lite senaste tiden så är det positivt, men när jag visar upp uträkningar över miljontals sålda aktier från enskilda aktörer (storägare) så är detta inget att bry sig om?

Även någon som har depå hos nordnet har sålt rätt friskt senaste tiden. Och storägare fortsätter sälja så mycket det går när omsättningen ökar.
Citera
2014-06-12, 16:04
Medlem
Valfrids avatar
Vi får väll se vem av oss som får rätt i fallet Sivers.
Citera
2014-06-24, 06:38
Medlem
Valfrids avatar
Det kommer lite nyheter inom kort. Tippar 1-3 veckor!
Citera
2014-06-24, 07:06
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Det kommer lite nyheter inom kort. Tippar 1-3 veckor!

Jaså, och hur vet du det? Om du vill undvika bli någon Bagdad Bob så får du börja leverera lite källor till dina påstående. Missförstå mig inte, jag ligger tungt investerad i Sivers, men kontextlöst haussande har aldrig gjort någon nytta
Citera
2014-06-24, 07:52
Medlem
Valfrids avatar
Vänta och se! 1-3 veckor, kan komma redan denna vecka.
Citera
2014-06-24, 08:21
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Vänta och se! 1-3 veckor, kan komma redan denna vecka.

Jag har väntat i ett och ett halvt år och kommer vänta minst lika länge till, oavsett vad som skulle hända inom 1-3 veckor. Det är ju dock inte första gången du drar dig med liknande insinueringar, utan att det för den sakens skull verkligen har hänt något.

Sivers är fortfarande en straffspark mot öppet mål, men det får ta den tid det tar innan även marknaden inser den saken. Det behövs liksom inte haussas i det här caset
Citera
2014-06-24, 08:23
Medlem
Valfrids avatar
Jag trodde att detta forum var till för att dela info och diskussion. Återkom när vi har dessa nyheter på bordet så kan vi disskutera dessa istället.
Citera
2014-06-24, 08:32
Medlem
LikeAGloves avatar
Citat:
Jag trodde att detta forum var till för att dela info och diskussion. Återkom när vi har dessa nyheter på bordet så kan vi disskutera dessa istället.

Precis, och du delar ju varken info eller initierar någon diskussion?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in