2013-06-16, 02:40
Medlem
Cars avatar
http://www.liveleak.com/view?i=435_1370940179

Någon som är villig att förklara vad som händer i detta videoklipp, jag VARNAR känsliga tittare vad gäller naket samt homofobisk beteende, ni har blivit VARNADE. Är detta ett typiskt träningsritual så att säga i thailand. Källa hittar jag inte.
Citera
2013-06-16, 02:57
Medlem
"Thailandensisk"? Inte "thailändsk" då?
Citera
2013-06-16, 03:05
Medlem
Cars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenkvarts
"Thailandensisk"? Inte "thailändsk" då?

Efter att ha sett det där klippet och grammatiken är det du tänker på

wow
Citera
2013-06-16, 03:12
Bannlyst
Vad fan är det för mening med att göra det? Kan inte se nån minsta anledning till att ha en orgie(som består enbart av män), som skulle hjälpa med träningen.
Citera
2013-06-16, 04:25
Medlem
De skriver på comments att det är för att man ska se vilka som är bögar... Ingen aning ifall det stämmer dock. Det är ett väldigt udda beteende, men det är ju trots allt Thailand.
Citera
2013-06-16, 05:56
Medlem
xertions avatar
Bor i Thailand, de där är nog definitivt inte del av armén. Antagligen någon "scout-grupp" eller något sånt där.

Onödigt att sprida skit och idiotiska videos som bevisligen inte är sanna. Tror du själv att det där är armén?
Senast redigerad av xertion 2013-06-16 kl. 06:23.
Citera
2013-06-16, 07:20
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xertion
Bor i Thailand, de där är nog definitivt inte del av armén. Antagligen någon "scout-grupp" eller något sånt där.

Onödigt att sprida skit och idiotiska videos som bevisligen inte är sanna. Tror du själv att det där är armén?

För en nation som livnär sig på att sälja sex och bögsex så är det ändå kanske inte sååå kontroversiellt trotts allt.

Hoppas grabbarna slipper bli ivägskickade söderut för att ta sig an råbarkad och blodtörstig islamistguerilla..
Citera
2013-06-16, 17:23
Medlem
Oddballs avatar
Ändrade rubriken.

Oddball
Moderator
Citera
2013-06-16, 19:50
Medlem
TS: Du kan inte vara gammal.. Var i videon beter de sig homofobiskt? Underutbildade och lättlurade människa

Det är ju inte heller thailändska militären utan något annat skit. Möjligen att det är militärer som gör någon förnedringsgrej mot fångar eller så men inte i någon form av träningssyfte.
Citera
2013-06-16, 22:03
Medlem
Sha R'Taes avatar
Kan någon som sett videon berätta kortfattat vad den visar? Jag har ingen lust att titta på sodomiter.
Citera
2013-06-17, 01:07
Medlem
Cars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TopSteer
TS: Du kan inte vara gammal.. Var i videon beter de sig homofobiskt? Underutbildade och lättlurade människa

Det är ju inte heller thailändska militären utan något annat skit. Möjligen att det är militärer som gör någon förnedringsgrej mot fångar eller så men inte i någon form av träningssyfte.

Skrev lite halvsnabbt pga chocken klippet gav mig, samt att jag skrattade i minst 20 minuter efteråt, vad jag skrev eller i alla fall tänkte skriva var, de som är homofobiska inte bör kolla på klippet. Vet att det var ett slarvigt inlägg och trådstart men du måste medge att detta var värt att diskuteras. Så nu har vi klarlagt detta.

Citat:
Ursprungligen postat av Sha R'Tae
Kan någon som sett videon berätta kortfattat vad den visar? Jag har ingen lust att titta på sodomiter.

Inget med sodomi att göra, bara en hel del naket och torrjuckar, kolla klippet inte så illa, som jag beskrivit det. det är inte sex, nja lite svårt att förklara kolla länken så förstår du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in