2013-06-14, 17:13
Medlem
Hej Flashback,

Hoppas jag postat detta i rätt forumdel!

Jag tankade Worms Armageddon till PC från TPB. Riktigt schysst spel att lira mot polarna än idag.

Jag har 2st handkontroller till PC, men när jag startar spelet hittar jag inget sätt att ställa in så att jag kan spela med handkontrollerna...

Går det ens att spela WA med handkontroller?

Edit: Har för övrigt samma problem med Worms 3D till PC.
Senast redigerad av Veles 2013-06-14 kl. 17:17.
Citera
2013-06-14, 17:36
Medlem
Vad är det för fel på att turas om, om musen och tangentbordet som man gjorde på den "gamla goda tiden"
Citera
2013-06-14, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Foley83
Vad är det för fel på att turas om, om musen och tangentbordet som man gjorde på den "gamla goda tiden"
Datorn ligger på soffbordet, det är en laptop. Blir ju jättejobbigt att jag eller polaren får byta plats och sätta oss upp hela tiden. Då är det skönt med en handkontroll vardera så man kan sitta tillbakalutad i soffan, med sin joint i handen, snacka skit och bara spela.

Har inget emot att turas om, men gärna om vi i så fall kan turas om med en handkontroll så att man sitter fortsatt bekvämt.
Citera
2013-06-14, 22:27
Medlem
Ingen som vet?
Citera
2013-06-15, 11:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Veles
Ingen som vet?

Jag har aldrig hört talas om att det ens går att ansluta kontroller för att spela Worms Armageddon...

Kör med mus och tangentbord istället!
Citera
2013-06-15, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Jag har aldrig hört talas om att det ens går att ansluta kontroller för att spela Worms Armageddon...

Kör med mus och tangentbord istället!
Äsch då går jag tillbaka till Worms Armageddon på min N64 emulator. Där kan jag koppla in 2-4 handkontroller utan problem. Ville dock lira WA till PC med handkontroller eftersom det fanns fler roliga inställningar där, men aja.. tack ändå!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in