• 2
  • 3
2013-06-14, 16:38
Medlem
för helvete, gå i terapi med frugan eller skilj dig. man kan inte vara gift och singel på samma gång.
Citera
2013-06-14, 18:16
Medlem
Min personliga erfarenhet är att det bästa är att prata om det... tycker "bit ihop eller skilj dig"-gänget har noll koll...

Säg till din fru att du håller på att få spader av för lite sex och fråga om det finns något som skulle kunna få henne mer intresserad... om svaret är nej är det lämpligt att ta upp följdfrågan: Vad ska jag isf göra? Träffa andra? Gå i celibat?

Svarar hon ja.... ja då är det ju upp till dig att avgöra om du kan göra vad hon vill för att få till det...

Har två vänner som jag känner till som varit frustrerade av samma orsak så jag tror inte att det är direkt ovanligt.
Citera
2013-06-14, 18:29
Medlem
Pangaeas avatar
Flashback kan fan inte hjälpa dig, du får ta och prata med din kära fru och lösa era problem.
Citera
2013-06-14, 19:28
Medlem
GSE_s avatar
Gift i 20 år alltså är du minst 40 år gammal ungefär. Vilken jävla 40 åring säger "knulla" och tar relationsråd på Flashback?
Citera
2013-06-15, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GSE_
Gift i 20 år alltså är du minst 40 år gammal ungefär. Vilken jävla 40 åring säger "knulla" och tar relationsråd på Flashback?

Många. Tror du att man blir farbror med käpp när man fyller fyrtio eller?
Citera
2013-06-15, 07:35
Medlem
Roxanas avatar
Hur mycket är du beredd att kämpa, utan att dra in andra kvinnor i relationen? Eller är du bara villig att försöka så länge lösningen involverar att ligga med andra?
Citera
2013-06-15, 07:57
Medlem
polvos avatar
Klart du ska prata med din fru om problemet, hon kanske har femtioelva affärer bakom din rygg redan för hon är så jävla less på ert obefintliga samliv. Du behöver ju inte lägga fram det i stil med "du jag älskar dig men vill knulla andra eftersom du är så seg, är det okej eller"??

Hade min man talat med mig om den saken hade jag bara sagt run free little knullbock, vill ej veta ej höra. Vi kommer förmodligen glida ifrån varandra totalt, men kör i vind!
Citera
2013-06-15, 14:10
Medlem
Mojokiis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Roxana
Hur mycket är du beredd att kämpa, utan att dra in andra kvinnor i relationen? Eller är du bara villig att försöka så länge lösningen involverar att ligga med andra?

Bra fråga!
Citera
2013-06-27, 00:48
Medlem
Det låter som om din fru blivit som en mamma för dig. Jag tror du måste säga att du vill att hon ska ligga med dig, annars tar du ut skilsmässa. Det blir ensidigt sex hur du än gör om hon nu har tappat det sexuella.

Har hon kollat att hon inte ha endometrios? har hon ofta mensvärk under hela cykeln? Då hjälper inget.

Många kvinnor helt enkelt tappar intresset för sex om de någonsin haft det.

Det är inte så lätt att hitta en tjej om man inte är rik och mäktig i din ålder. Du kanske ändå inte få sex och det får du ta i kalkylen. Det kanske är det du är rädd för?

Du får väga för och emot. Men var försiktig och var beredd att verkligen skiljer dig om hon inte vill ligga med dig.
Citera
2013-06-27, 09:30
Medlem
lollanbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jympamajjen1
Jag har en liten frågeställning här som jag gärna tar emot åsikter om.
Min fru och jag har varit ihop i snart 20 år. Under de åren har vårt sexliv blivit fattigare och fattigare. Under långa perioder (månader ...) har vi inte haft sex alls pga att min fru aldrig tar initiativet och jag tycker det känns fel att tjata. Hennes svala hållning gällande sex gör därför att det helt enkelt inte känns som att hon och jag ska ha sex med varandra. Glöden och åtrån finns inte där. Det känns bäst att skita i det helt enkelt ...
Men jag däremot verkar bara bli kåtare och kåtare med åren ... Och blir helt sjuk av alla vackra kvinnor jag ser runt omkring mig!
Jag står därför nu inför ett vägval. Antingen ska jag vara otrogen och knulla runt lite i smyg och hoppas att allt går vägen. Alltså att jag får knulla med andra tjejer samtidigt som det aldrig kommer bli avslöjat och därför inte skada mitt äktenskap.
Det andra alternativet är ju att ta upp mitt problem med frun och se i fall vårt äktenskap kanske tål att jag får träffa andra kvinnor enbart för sexuella upplevelser.

Du som har erfarenheter av liknande problem får gärna svara mig. Hur ska jag göra?

Skulle du ha något emot att hon hade sexuella relationer på sidan av ert äktenskap?
Hon har nog inte tröttnat på sex, efter 20 år så är nog gnistan släckt.
Skulle kunna tändas igen men du verkar inte vara villig att jobba för att få ett sunt sexliv..
Det låter faktiskt bara som att du är sugen på någon annan, hade de bara varit sex hade du kunnat lösa det med frugan.

Fan om man gifter sig så ska man hålla sig till den personen man gifter sig med, genom vått och torrt!
Var inte en svikare!
Är det värt att förstöra ditt äktenskap för en sexuell relation med en random kvinna?
Du har en kvinna som har stannat med dig i 20 år...
skäms!
Citera
2013-06-27, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jympamajjen1
Du som har erfarenheter av liknande problem får gärna svara mig. Hur ska jag göra?

Har faktiskt ingen erfarenhet av att vara otrogen. Har alltid öppet deklarerat min natur, och mina villkor, och just det. DET GåR INTE! Lika bra att acceptera. Tror inte naturen har skapat en kvinna som skall acceptera att mannen knullar runt. I fall du absolut måste, så håll det till ett minimum, och behåll ditt dåliga samvete för dig själv, så att hon inte lider av det. I fall jag kommer i din sits, tänker jag absolut inte låta min hälsa lida för fanatiska kvinnliga trohets-ideal. Det får bära eller brista i så fall, men man måste ju inte överdriva det hela...
Citera
2013-06-28, 13:14
Medlem
hundrahundars avatar
Sålänge din fru inte får reda på det så är du säker, se till att du inte råkar få tag i en efterhängsen brud vid sidan om.

Antingen träffar du folk utranför din stad utan risk för upptäckt eller så knullar du horor.
Använd kondom och slicklapp för att undvika könssjukdomar och kyss inte en kvinna med såriga läppar (kan vara herpes) för att undvika misstänksamhet från frugan.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in