Citat:
Ursprungligen postat av
jympamajjen1
Jag har en liten frågeställning här som jag gärna tar emot åsikter om.
Min fru och jag har varit ihop i snart 20 år. Under de åren har vårt sexliv blivit fattigare och fattigare. Under långa perioder (månader ...) har vi inte haft sex alls pga att min fru aldrig tar initiativet och jag tycker det känns fel att tjata. Hennes svala hållning gällande sex gör därför att det helt enkelt inte känns som att hon och jag ska ha sex med varandra. Glöden och åtrån finns inte där. Det känns bäst att skita i det helt enkelt ...
Men jag däremot verkar bara bli kåtare och kåtare med åren ... Och blir helt sjuk av alla vackra kvinnor jag ser runt omkring mig!
Jag står därför nu inför ett vägval. Antingen ska jag vara otrogen och knulla runt lite i smyg och hoppas att allt går vägen. Alltså att jag får knulla med andra tjejer samtidigt som det aldrig kommer bli avslöjat och därför inte skada mitt äktenskap.
Det andra alternativet är ju att ta upp mitt problem med frun och se i fall vårt äktenskap kanske tål att jag får träffa andra kvinnor enbart för sexuella upplevelser.
Du som har erfarenheter av liknande problem får gärna svara mig. Hur ska jag göra?
Skulle du ha något emot att hon hade sexuella relationer på sidan av ert äktenskap?
Hon har nog inte tröttnat på sex, efter 20 år så är nog gnistan släckt.
Skulle kunna tändas igen men du verkar inte vara villig att jobba för att få ett sunt sexliv..
Det låter faktiskt bara som att du är sugen på någon annan, hade de bara varit sex hade du kunnat lösa det med frugan.
Fan om man gifter sig så ska man hålla sig till den personen man gifter sig med, genom vått och torrt!
Var inte en svikare!
Är det värt att förstöra ditt äktenskap för en sexuell relation med en random kvinna?
Du har en kvinna som har stannat med dig i 20 år...
skäms!