• 3
  • 4
2013-06-14, 23:33
Medlem
Ser inte heller något fel på de där gaddarna

Jag tror att jag fattar vad du menar med hacken däremot. Jag har OCD'at ned mina tänder, alltså "medvetet" slipat ned dem med vassa föremål så att de ser förjävliga ut, men så är ju verkligen inte ditt fall.
Idiot som man är så slipade/bet/hackade jag ned de smala framtänderna tills det gjorde ont, och sedan lite till, bara för att det gick. Irreversible, enligt tandläkaren.

Du behöver inte fixa något enligt mig, men du ser åtminstone ut att ha utrymme för att kunna runda till om du verkligen vill, trots att det inte behövs.
Jag kan aldrig bygga upp mina igen
Citera
2013-06-15, 18:44
Medlem
Igarusays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FlickanMicka
Hej!
För det första, jag har ingen aning om tråden är rätt placerad eller om den bör ligga någon annanstans, så mod får gärna flytta.

Men till topic, jag mår riktigt jävla dåligt över mina tänder!
De är sneda och ojämna och "buckliga" (hade en konstig vana som yngre att bita i glas, bestick & metallgrejer, så små delar av tänderna har typ ramlat av).
Jag brukade skratta hela tiden innan men nu vågar jag fan inte längre pga att jag inte vill
visa mina fula tänder. De är även gulaktiga, men jag ska snart få dem blekta så det blir snart ett problem mindre.
Säg ärligt om ni tycker de ser förjävliga ut och om ni skulle lägga märke till dem om ni såg mig skratta.

http://i41.tinypic.com/4qog1.jpg
http://i41.tinypic.com/imijnt.jpg

Finns det något sätt jag kan fixa dem?
Vad kan tandläkare göra & vad kan det tänkas kosta?
Du har ett vackert leende och jag skulle inte notera något avvikande med dina tänder om jag träffade dig.
Citera
2013-06-16, 00:03
Medlem
Facepalm när jag såg bilderna. Jag är snart färdig tandläkare och tycker att dina tänder ser bra ut, så det sitter bara i ditt huvud. Om man nu vill göra något åt dem så är det väl tandställning (inman aligner kanske?) som gäller, vilket du får bekosta själv.
Senast redigerad av ihatejuice 2013-06-16 kl. 00:06.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in