2013-06-12, 13:00
Bannlyst
Infamous: Second Son is an upcoming open world action-adventure video game, developed by Sucker Punch Productions and published by Sony Computer Entertainment for the PlayStation 4 video game console. It will be the third main game in the Infamous series. It was revealed at the PlayStation Meeting on February 20, 2013. It features a new protagonist, Delsin Rowe, and takes place several years after the events with Cole MacGrath and the Beast from the first two titles. The game is to be set in Seattle, and is schedule for a early 2014 release. In the June Game Informer cover story, Sucker Punch stated that while Delsin's powers appeared to be smoke based in the reveal trailer, his true power is the ability to copy the abilities of other conduits.

Gameplay från E3:
http://www.youtube.com/watch?v=Uibnf_Q_51s

Aldrig spelat ettan men detta ser väldigt dynamiskt ut. Kanske blir något prototypemög men man får väl hoppas.
Citera
2013-06-12, 13:45
Medlem
Tommy.Vercettis avatar
Då har du missat två väldigt bra spel och detta ser verkligen underbart ut.
Citera
2013-06-12, 14:34
Medlem
Det känns som att ALLA spel får ungefär samma typ av grafik och spelkänsla nu för tiden. Den grafik som fanns i exempelvis BF3 känns redan gammal, tyvärr. Av alla spel som visats på E3 så ser jag ingen direkt "vinnare", men detta spel ligger bra till
Citera
2013-06-13, 14:06
Medlem
Fix-ds avatar
inFAMOUS är ett bra spel, och inFAMOUS 2 är ett riktigt bra spel. Ser fram emot Second Son med höga förväntningar. Jag är lite nyfiken på hur storyn fungerar, om han har någon koppling till Cole. Hur som helst så gillar jag det jag har sett än så länge!
Blir antagligen ett av de spelen som jag köper först till PS4:at.
Citera
2013-06-17, 16:29
Medlem
DenSureOptimistens avatar
Såg det här nyss. Trean verkar bli grymt!

Tvåan och speciellt ettan blir ju äckligt tjatiga till slut. Döda Titans tar ju hundra år i tvåan, fast jag kanske missar något?

Ettan hade tråkiga "Stå på en bil som åker och skjut på fiender i närheten"-uppdrag som sög.

Fast trean verkar otroligt lovande. Verkar vara med tid lagt på combat nu, så nu slipper man alltså stå och trycka på en knapp om och om igen tills fienden är död, utan kan rusha fram och döda personen utan att få en missil i arslet när man kommer nära! Perfekt!
Citera
2013-06-17, 17:39
Medlem
BenAsslicks avatar
Trean ser riktigt rolig ut, hoppas den kommer till PC!

Dock så tyckte jag att huvudkaraktären såg ut som nån skitful liten "my chemical romance"-bög..
Citera
2013-06-17, 20:17
Medlem
Spiderman-ninjas avatar
lite tråkigt att flyg animationen är typ exakt likadan som Cole´s.

Men storyn och gameplay i tidigare spel har vart underbara så hoppas att de lär vara det i detta med.
Citera
2014-03-17, 16:00
Medlem
Någon som spelat det? Har aldrig spelat ettan innan men pga brist på spel för PS4an funderar jag på att köpa detta. Värt?
Citera
2014-03-21, 07:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghamie
Någon som spelat det? Har aldrig spelat ettan innan men pga brist på spel för PS4an funderar jag på att köpa detta. Värt?

Inte heller spelat någon av de två första men nu är det ju en ny historia och en ny huvudperson så tror det blir sjukt värt! Har ju fått helt ok betyg också, så går i samma tankar som dig pga utbudet
Citera
2014-03-21, 13:35
Medlem
henkesss avatar
Sjukt bra spel, jag har lirat det. Överraskande bra spel! PS4 behövde ett sånt här bra spel. Stor värld och grafiken är otroligt bra! Vilken skillnad mot dom tidigare mediokra versionerna.
Citera
2014-03-22, 00:57
Medlem
N3ss3s avatar
Hälften av inläggen i tråden är totalt offtopic, vad är detta?

Skärpning.
/mod
Citera
2014-03-22, 08:19
Medlem
Ugly_Bobs avatar
Var själv i valet och kvalet angående om jag skulle köpa det här vid release, men då jag aldrig fastnade för CoD: Ghosts som jag köpte förra veckan och IF:SS kostar under 600 på PS Store blev det ett köp i går. Hittills, ett par timmar in, ångrar jag inte mig en sekund. Enormt snygg värld, intressant story än så länge och en hel del moraliska val (som dock är lite väl svarta eller vita ibland) som möjliggör en andra genomspelning. Rekommenderas för de som gillar open world-spel och kanske även anser att utbudet på PS4an inte är så enormt som ni skulle önska
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in