• 6
  • 7
2015-06-08, 13:57
Medlem
HeligKossas avatar
Förbannade skit spel. Dålig grafik, dålig realism, dåliga bilar, dåligt ljud. PISS SPEL!
Citera
2015-07-25, 00:16
Medlem
Köpte det idag, har i nuläget spelat det i två timmar. Det är en hel del att lära sig, kontroller samt liknande. De små uppdragen som finns på vägarna, spelar det någon roll om man får guld silver eller brons? Låser man upp olika delar då?
Kartan är ju också otroligt står. Skulle vara häftigt om det fanns typ ett Gta spel med en sån stor värld.
Citera
2015-07-25, 01:54
Medlem
Naxiors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av awerty
Köpte det idag, har i nuläget spelat det i två timmar. Det är en hel del att lära sig, kontroller samt liknande. De små uppdragen som finns på vägarna, spelar det någon roll om man får guld silver eller brons? Låser man upp olika delar då?
Kartan är ju också otroligt står. Skulle vara häftigt om det fanns typ ett Gta spel med en sån stor värld.

Du låser upp olika kvalite på delarna. Du vill alltid sikta på guld!
Citera
2015-07-25, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Naxior
Du låser upp olika kvalite på delarna. Du vill alltid sikta på guld!

Så om jag på ett uppdrag får brons, kan jag få samma del men guld på ett annat uppdrag? Eller måste jag spela om samma uppdrag tills jag får guld?

Och vad är skillnaden mellan att använda en del eller skicka den till "HK"?
Citera
2015-09-14, 21:23
Medlem
xtraStors avatar
Hjälp! Köpte spelet för ett antal veckor sedan men har inte kunnat spelat det 1 minut ens. Får upp "tje crew tjänsterna är inte tillgängliga blablabla" felkod #0_1 ... Förstår fan inte vad som är felet, någon som varit med om samma sak?
Citera
2015-11-17, 18:58
Medlem
Hur i helvete kan dom ta 459 för wild run?
Citera
2015-11-23, 14:11
Medlem
Tycker det är rätt kul faktiskt. Finns väl en del som stör mig: att krascherna är orealistiska osv.

Något som stör mig något jävligt är deras sätt att tvinga i en att köpa Wild Run. Uppdrag? KÖP WILD RUN! Vill du ha denna bil? KÖP WILDRUN. Testa en motorcykel, köp WILD RUN!!!
Citera
2016-02-02, 15:41
Medlem
Spelade aldrig The Crew, men har köpt Wild Run och njuter rätt mycket av spelet.

Är jag ensam om det?
Någon som sitter med tips om vilka bilar som borde inhandlas för de olika specsen?
Citera
2016-02-04, 07:33
Medlem
Psychopathics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senbom666
Spelade aldrig The Crew, men har köpt Wild Run och njuter rätt mycket av spelet.

Är jag ensam om det?
Någon som sitter med tips om vilka bilar som borde inhandlas för de olika specsen?

Samma här faktiskt, spelet kunde förbättras mycket dock men det är helt klart kul!
Själv har jag märkt dessa bilar/spec kombinationer är bra:
Banbil: Alfa Romeo 8C, billig bra bil. Ännu bättre är Ford GT, dock dyrare.
Offroad: Osäkert, kör Hummern och den är slö och har även dålig styrning, funkar dock okej.
Streetrace: Nissan Skyline, (AWD är underbart på Street!)
Prestanda: Lamborghini Gallardo är min favorit här
Raid: Ford F-150 Raptor är bra i mitt tycke, Även här är Skyline förvånansvärt bra också!
Drift: Subaru Brz gillar jag starkt, Har även hört BMW M5 ska vara bra här!
Dragrace: Nissan skyline har jag, den går fint!
Monstertruck: osäkert, har bara hummern i den speccen så kan inte jämföra nåt.
Citera
2016-11-12, 06:47
Medlem
TechoNisses avatar
Kommer ut en dlc den 29e
http://thecrew-game.ubi.com/portal/e...ll-units/index . asp
Jag testade aldrig the crew utan köpte wild run på en gång, spelar på xbox one o har snart spelat ca 980h o klarat ut storyn men bara 75% av spelet haha, btw någon som spelar på xbox one o vet vad Y knappen gör för funktion? De står send meddelande på hjälp men fattar inte? aja taggar 29e nu☺ sry för den stora bumpen haha
Citera
2021-09-11, 09:13
Bannlyst
Jag ser inte att spelet har fått någon bra omdöme här. Men jag har spelet. Jag kanske borde testa spelet.
Citera
2025-09-17, 20:53
Medlem
fearreapers avatar
The Crew(1)Unlimited
https://thecrewunlimited.com/download/

Som rubriken talar, Så är det nu tillgängligt att spela (tillfälligt bara Offline) men är på G med online till The Crew 1, Ett team & Jag har arbetat hårt med detta. Haka på & hojta till om du/ni behöver guidning
Citera
  • 6
  • 7

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in