2013-06-12, 03:07
Medlem
Hej på er som rubriken lyder så har jag köpt sedan 2 dagar tillbaka en bashan från en privat person som köpte den från hemsidan http://www.superbilligt.se/atv-250cc...gad-p-279.aspx...

Den har rullat ca 40 mil så det vill jag säga att den är relativt ny. Men när du trycker på fotbromsen vill den knappt bromsa man kan säga att den tar perfekt när du kör 20Km/h men inte mer så jag tror att det är omöjligt att klossarna är slut den är för ung för det men allvarligt talat vad tror ni kan vara för fel att vajern behöver dras åt eller byta klossar har inte hunnit kolla på den men någon med erfarenhet som kan uttala sig...

tack adam
Citera
2013-06-12, 06:45
Medlem
Somecoolnames avatar
Hade själv en sån maskin, och måste säga att jag sålde skiten redan efter 2 veckor. Ingen väghållning, skitbromsar, allmänt studsig på vägarna. Sälj skiten vidare ist. By the way, fotbromsen är konstruerad som så att den tar både på framhjulen och bakhjulen, kan ju vara nån justering. Men som sagt gör dig av med skiten.
Citera
2013-06-12, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somecoolname
Hade själv en sån maskin, och måste säga att jag sålde skiten redan efter 2 veckor. Ingen väghållning, skitbromsar, allmänt studsig på vägarna. Sälj skiten vidare ist. By the way, fotbromsen är konstruerad som så att den tar både på framhjulen och bakhjulen, kan ju vara nån justering. Men som sagt gör dig av med skiten.

Hej synd att du tyckte så men jag känner något helt annat jag tycker att den är väldigt skön faktiskt lite för mycket vibrationer i ratten men annars är den väldigt bra...

Exakt bromsarna ska bromsa alla 4 hjul men den vill inte bromsa så hårt så det betyder nog att klossarna är slut eller att vajern till bromsarna behöver spännas...

Ingen som känner till nån hemsida där man kan se hur dem gör broms justeringar och vem vart i stockhholm kan ordna problemen åt mig
Citera
2013-06-12, 11:52
Medlem
Avva66s avatar
Sälj skiten innan du kör ihjäl dej. Kvalitèn är sämre än sämst på den modellen,
och att den ens är vägreggad är skandal!
Citera
2013-06-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Avva66
Sälj skiten innan du kör ihjäl dej. Kvalitèn är sämre än sämst på den modellen,
och att den ens är vägreggad är skandal!

Men saksamma hur fixar man bromsen det är viktigast
Citera
2013-06-12, 17:51
Medlem
Avva66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sajjkos
Men saksamma hur fixar man bromsen det är viktigast
Det är nog inte direkt fel på den,
den är inte bättre än så bara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera