• 2
  • 3
2014-06-09, 09:45
Medlem
SchmiDt-s avatar
Nr jag har sett videos p Warhammer 40k Crusade, verkar det bara vara battleground? Skulle inte frvna mig om det bara kommer vara typ PvP baserat utan PvE... Fr det r ju Behaviour Interactive mjlkarna....
Citera
2014-06-09, 10:42
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-
Nr jag har sett videos p Warhammer 40k Crusade, verkar det bara vara battleground? Skulle inte frvna mig om det bara kommer vara typ PvP baserat utan PvE... Fr det r ju Behaviour Interactive mjlkarna....

Fast ett snt spel r PVP i min bok. PVE ska vara sekundrt nr det r stora factions mot varandra.

Sen, visst det fr grna vara PVE i den form att man kan ganka pve:are ute p sina quester
Citera
2014-06-11, 02:46
Medlem
Aragonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SchmiDt-

What? Spelet kommer vara enligt utvecklarnas egen utsago 85% PvP, 15% PvE.
Sen s den videon du mjligtvis har sett var bara ett test. Spelet kommer vara likt Planetside 2 fast med Warhammer 40k.
Citera
2014-06-25, 21:21
Medlem
Aragonis avatar
https://www.eternalcrusade.com/
Founder Packs nrsom!
Samt s br dom slppa en ny trailer + gameplay video p deras Youtube-kanal snart.
https://www.youtube.com/channel/UCxH...RQV6lXTf41xEeg

Kommer inte spendera ngra pengar .h.t...
Citera
2015-02-07, 06:48
Medlem
Ser fram emot det hr! Ngon som hrt nt mer?
Citera
2015-02-07, 14:18
Medlem
Aragonis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qwerty474
Ser fram emot det hr! Ngon som hrt nt mer?

Bara kolla runt p deras hemsida, Twitch och annat. Den gamle "ledaren" Miguel Caron har blivit ersatt av Nathan Richardsson, en islnning som jobbat p CCP Games. Tror dock att detta kan bli bra faktiskt.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in