2013-06-11, 18:12
Medlem
Hade en Trojan för några veckor sedan tyvärr har jag tömt min Virus Vault och mins inte vad det hette. Senare har jag fått det här problemet. Trots att jag skannar om och om igen. Tagit bort tillägg från Google chrome sökt igenom allt på datorn tömt cookies. Vad ska jag göra?

Histle.org, står det i adressfältet. En logga Histle i ljuslila med en pusselbit i mörklila framför. PÅ sidan står sedan. "Welcome" ,med stor text och under en text. "Please click View a message to continuing to facebook". Och längst ner på sidan finns en räknare som står på 00278717 .

Det finns inget mer på sidan inget meddelande ingenting. Jag måste klicka flera gånger för att komma in till facebook.
Inte nog med detta min skype krånglar. Det är två skypefönster öppna ibland med inloggning och ibland fortsätter det ringa fast jag svarat. En gång såg jag plötsligt en annan profil än min med massa namn på kontaktlistan som jag inte känner till. Tog en printscr. men nu går den inte att öppna. Känns som hela datorn är kapad? Vad ska jag göra?

Dessa fel kanske inte hänger samman med varandra men märklig är det.
Senast redigerad av Grodden 2013-06-11 kl. 18:17.
Citera
2013-06-11, 18:23
Medlem
Bongomans avatar
http://www.neowin.net/forum/topic/1155810-histleorg/
Citera
2013-06-11, 18:31
Medlem
Tack! Jag fann sidan själv och nu är problemet löst! ...Hoppas jag. Facebook adblock är borttaget och sidan kommer inte upp.
Men Skypeproblemet återstår dock!
Senast redigerad av Grodden 2013-06-11 kl. 18:45.
Citera
2013-06-11, 18:35
Medlem
valter-eggons avatar
Facebook adblock för Chrome är eventuellt det som spökar enligt det bongoman länkar till.
Citera
2013-06-11, 18:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av valter-eggon
Facebook adblock för Chrome är eventuellt det som spökar enligt det bongoman länkar till.
Ja det är det, jag sa just det och det funkade! Men tack iallafall!
Citera
2013-06-11, 20:20
Medlem
valter-eggons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grodden
Ja det är det, jag sa just det och det funkade! Men tack iallafall!
Jag såg det. Hade inte refreshat sidan innan jag postade...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in