2013-06-11, 17:33
Medlem
Hej! Jag har ett problem. Nr jag klickar upp Kontrollpanelen och frsker d g in p "Nvidia Control Panel" s funkar det inte och d kommer det upp en ruta "Explorer.EXE: Det gick inte att komma t den angivna enheten, skvgen eller filen. Du har kanske inte rtt behrighet fr att komma t objektet" WTF?

Jag har bytt ut mitt moderkort till en Nvidia Geforce 440 GT och anledningen till att jag vill komma in p Nvidias Kontroll Panel r fr att jag spelar vldigt mycket CS och vill ha 100 FPS (Stnga av VSync).

Tacksam fr svar fr detta har gjort mig galen...
Citera
2013-06-11, 17:41
Medlem
galentorsks avatar
Citat:
Jag har bytt ut mitt moderkort till en Nvidia Geforce 440 GT

Jag tror du menar att du har bytt ut ditt grafikkort(?). Nvl... installerade du drivrutinerna till ditt nya grafikkort?
Senast redigerad av galentorsk 2013-06-11 kl. 17:43.
Citera
2013-06-11, 17:43
Medlem
Uppdatera bildskrms drivrutiner, hur?

Jag har Nvidia Geforce 440 GT
Citera
2013-06-11, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galentorsk
Jag tror du menar att du har bytt ut ditt grafikkort(?). Nvl... installerade du drivrutinerna till ditt nya grafikkort?

Ja precis det menade jag. Det var allt fr lnge sedan s jag kommer jag tyvrr inte ihg. Kan man installera/uppdatera mitt grafikkort drivrutiner p ntet eller r det CD skivan jag fick med nr jag kpte grafikkortet?
Citera
2013-06-11, 17:54
Medlem
galentorsks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zephdweri
Ja precis det menade jag. Det var allt fr lnge sedan s jag kommer jag tyvrr inte ihg. Kan man installera/uppdatera mitt grafikkort drivrutiner p ntet eller r det CD skivan jag fick med nr jag kpte grafikkortet?

Om du trycker p lnken jag gav dig i frra inlgget s kommer du till en hemsida dr du fr senaste uppdateringarna till just ditt grafikkort. Vlj bara vilket grafikkort du nu har och vilket operativsystem du har samt om du har 32 eller 64 bitars versionen.

Detta kan du kolla upp genom att du klickar p start -> hgerklickar p dator -> egenskaper -> Systemtyp
Citera
2013-06-11, 18:01
Medlem
Lullebulle1s avatar
Citat:

Du installerar filen som du hmtar frn tillverkarens hemsida.
Citera
2013-06-11, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av galentorsk
Om du trycker p lnken jag gav dig i frra inlgget s kommer du till en hemsida dr du fr senaste uppdateringarna till just ditt grafikkort. Vlj bara vilket grafikkort du nu har och vilket operativsystem du har samt om du har 32 eller 64 bitars versionen.

Detta kan du kolla upp genom att du klickar p start -> hgerklickar p dator -> egenskaper -> Systemtyp

S nu har jag laddat ner det, tack s mycket! Men jag kan fortfarande inte g in p "Nvidia Control Panel"... Vet du hur man fixar 100 FPS p Counter Strike 1.6? Jag har redan skt och googlat jag hittar ingen lsning...
Citera
2013-06-11, 18:33
Medlem
Eller nvm JAG FIXADE DET YEAAAAH
Citera
2013-06-11, 18:53
Medlem
Nights avatar
Fr sen
Citera
2013-06-11, 18:57
Medlem
TorrentLovers avatar
Citat:

http://www.nvidia.com/object/win8-wi...ql-driver.html
Citera
2013-06-11, 22:09
Medlem
Citat:
Det var allt fr lnge sedan s jag kommer jag tyvrr inte ihg.
Men du har ju precis bytt

Hur lste du problemet? ifall att andra fr samma problem s r det bra att alltid skriva hur man lser sina problem.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in