2013-06-11, 00:09
Medlem
jag har under längre tid haft problem med sömnlöshet och arbetslös, är beroende soc åker in o ut på psyk. öppenvården är inte mycket till hjälp med riktiga sömnmedel. dom umdrar när jag ska bli självförsörjande.
cnu har jag hittat en sjyst arbetsgivare o även en jätte trevig tjej plus att jag har fått utskrivet riktiga sömnmedel, så jag tyckte livet började återvända. jag använde förr alkohol för att kunna sova vilket inteär bra . nu måste jag isället genomgå tolvstegsbehandling plus vara iständig kontakt med öppenvården inom psyk p beroendemottagning plus att bo på skyddat gruppboende med 30-40 div missbrukare. så jag kan inte börja jobba,än mindre träffa min nya tjej.
får inte sova borta och vill inte bjuda hit henne till det här stället.
Tack Sbg:s kommun. Vad ska jag göra. tacksam för tips
Citera
2013-06-11, 12:54
Moderator
Schlesiens avatar
Vi försöker med annat delforum.

Korruption och missförhållanden i offentlig verksamhet --> Psykisk hälsa

/Moderator
Citera
2013-06-14, 04:19
Medlem
kringelikrokarnas avatar
Du verkar ju ha rediga problem, eftersom du "åker in och ut till soc", så att börja i änden med att få bukt med sömnproblem/drogfrihet låter högst sunt.

Din hälsa är det viktigaste, se därför möjligheterna i att bo på ett ställe där du inte kan missbruka din kropp. När du väl mår tillräckligt bra så är det väl dags för lägenhet, och det kan soc hjälpa till med också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in