2014-02-26, 21:59
Medlem
Nu råkar det förvisso vara så att det enda barnet av finsk mamma/afrikansk pappa som jag känner är en helt normal svensk kvinna, så min erfarenhet av misslyckade finsk-afrikanska äktenskap är noll.

Det finns en dokumentär på youtube om finska tanter som åker till Gambia för att gifta sig. Dessa tanter (tre systrar) verkade varken vara svenskhatare, rebeller eller traditionalister. De var bara.......konstiga. Feta, rastaflätor i håret, förstod inte ett ord av vad deras män sade, noll självinsikt (pratade om hur hemsk det var med "alla dessa feta vita kvinnor" som så uppenbart åker ner dit för att träffa män). En av systrarna hade varit gift med en gambiansk man tidigare, tagit med honom till Sverige, och såklart sett honom rymma ut i svenska samhället så fort han fick UT. Sånt gör mig arg. Om du ska dra hem sociala drägg som sabbar välfärdssystemet så får du fan dra hem de till Finland i så fall.

http://www.youtube.com/watch?v=FpWKl9bQ_AE
2014-02-26, 22:06
Medlem
retepm.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
Det där stämmer inte.

Nu även med neger- och blatteblod.

Som nämnts tidigare är de wt och de umgås ofta med andra trashfolk.
2014-02-26, 23:36
Medlem
chainmails avatar
Som tidigare nämnts är det ett stigma för finskor i Finland att vara med icke-finnar därför kommer de till Sverige där 'anything goes'. Här skiter finskor ut rasbastarder i parti och minut. Det vore intressant att se hur stor överrepresentationen finskor+arabiserade folk/negrer egentligen är men något säger mig att den är extremt hög.

Helena Benouda... Ett skrämmande exempel.
Senast redigerad av chainmail 2014-02-26 kl. 23:41.
2014-03-28, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av chainmail
Som tidigare nämnts är det ett stigma för finskor i Finland att vara med icke-finnar därför kommer de till Sverige där 'anything goes'.
Varför såg jag då massvis med purfinska kvinnor i Helsingfors tillsammans med negrer och andra blattar? Dessutom är många (om inte majoriteten) av de här finska kvinnorna som dryftas i tråden födda i Sverige och har därför inte "kommit" hit.
2014-03-28, 19:58
Medlem
checkthisout.s avatar
Det är nog för att svenska kvinnor är mer status-styrda och de ser blatten som en undermensch i botten av samhället.

Finska kvinnor är invandrare också så det är inte lika långt att dejta en annan invandrare.

Sen är finskor säkert mindre feministiska/bitchiga/petiga, så det är lättare för "macho"-blattar att förhålla sig till dem.
Senast redigerad av checkthisout. 2014-03-28 kl. 20:06.
2014-03-28, 20:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av checkthisout.
Det är nog för att svenska kvinnor är mer status-styrda och de ser blatten som en undermensch i botten av samhället.

Finska kvinnor är invandrare också så det är inte lika långt att dejta en annan invandrare.

Sen är finskor säkert mindre feministiska/bitchiga/petiga, så det är lättare för "macho"-blattar att förhålla sig till dem.

Den här mannen är verklighetstrogen ^^
Svenska kvinnor undviker svartskallar/negrer ofta för att de vet att svenska killar gråter floder över tanken och de vill ju inte förstöra sitt rykte. De har med andra ord låg status. Många finska tjejer ser sig som "invandrare". Det var inte alls länge sen som finnarna sågs som "främmande" av svenskarna. Dessutom så tenderar många finnar att bo i förorterna, vilket gör att de växer upp med blattar och sannolikt parar sig med blattar.

Man ska komma ihåg att det hela är socialt, man dras till sin egen sociala grupp. Sedan måste blatten bevisa en jävla massa för att bli accepterad av vanliga/vardaliga svenskar. Den här rasbladningsöverdriften så råder på Flashback är just en grov överdrift. Svenska tjejer generellt undviker svartskallar, t.om de mest vänsterskadade kommunistvänster-tjejer.
2015-04-21, 21:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kommunistfittan
En sak jag har upptäckt är att finska kvinnor i Sverige i högre grad "rasblandar"* (= gifter sig och/eller skaffar barn med utomnordiska män) än vad svenska kvinnor gör. Här är några kända resultat av sådan blandning:

Rami Shaaban: http://en.wikipedia.org/wiki/Rami_Shaaban
Näääk: http://sv.wikipedia.org/wiki/N%C3%A4%C3%A4%C3%A4k
Josef Boumedienne: http://sv.wikipedia.org/wiki/Josef_Boumedienne
Någon brud från Icona Pop: http://blogg.svt.se/psl/2012/09/24/j...i-gambia-i-p3/

Nu undrar jag varför det är på detta vis. Jag träffar sällan på människor av finskt ursprung, så jag kan tyvärr själv inte komma på några definitiva anledningar. Beror det på socioekonomiska faktorer, månne? Diskutera!

PS Syftet med den här tråden är inte att provocera fram irritation, utan jag skapade den på grund av uppriktigt intresse från min sida.

PPS Självklart är det totala antalet svenska kvinnor som rasblandar högre än det totala antalet finska kvinnor. Detta av ganska uppenbara skäl.

* Jag väljer att sätta rasblandning inom citationstecken eftersom det knappast kan räknas som rasblandning i alla fall, som exempelvis för Teddy Lucic.
om du inte förstår varför man blandar olika raser i world of warcraft så ska du fan inte spela det! tänk om alla i raiden hade varit healers eller olika typer av support karaktärer, vilka ska då tanka och vilka ska anfalla. ha helst en warrior, en tank, och massa ranged och kanske en healer.
2015-04-21, 22:42
Medlem
Frodo64s avatar
Du tänkte aldrig på att det är just i Sverige som detta händer och inte i Finland? Där är den första ledtråden.
Finland är mer nationalistiskt och folket håller sig mest till sina egna. Alltså är det lättare att flytta till Sverige och få ihop det med en neger än det är i Finland.
Jag misstänker även att många utav dessa "finska mödrar" i själva fallet är finlandssvenskar.
2015-04-22, 18:33
Bannlyst
Finnar älskar mustalainen dvs zigenare som anses som tangocharmörer.
Ser man upp till zigenare så behövs ingen närmare förklaring.
Finnarna är en av anledningarna att svenskar har så bra syn på invandrare, svenskar umgås med svenska finnar och tror att alla finnar är arbetsamma och skötsamma.
2015-04-22, 22:14
Medlem
flanagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Nu råkar det förvisso vara så att det enda barnet av finsk mamma/afrikansk pappa som jag känner är en helt normal svensk kvinna, så min erfarenhet av misslyckade finsk-afrikanska äktenskap är noll.

Det finns en dokumentär på youtube om finska tanter som åker till Gambia för att gifta sig. Dessa tanter (tre systrar) verkade varken vara svenskhatare, rebeller eller traditionalister. De var bara.......konstiga. Feta, rastaflätor i håret, förstod inte ett ord av vad deras män sade, noll självinsikt (pratade om hur hemsk det var med "alla dessa feta vita kvinnor" som så uppenbart åker ner dit för att träffa män). En av systrarna hade varit gift med en gambiansk man tidigare, tagit med honom till Sverige, och såklart sett honom rymma ut i svenska samhället så fort han fick UT. Sånt gör mig arg. Om du ska dra hem sociala drägg som sabbar välfärdssystemet så får du fan dra hem de till Finland i så fall.

http://www.youtube.com/watch?v=FpWKl9bQ_AE
Finnar är inte kloka!!! Kan man igentligen kalla dom för skandinavier!?
Jafas
2015-04-22, 22:38
Medlem
Deliberatelys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lonex619
Den här mannen är verklighetstrogen ^^
Svenska kvinnor undviker svartskallar/negrer ofta för att de vet att svenska killar gråter floder över tanken och de vill ju inte förstöra sitt rykte. De har med andra ord låg status. Många finska tjejer ser sig som "invandrare". Det var inte alls länge sen som finnarna sågs som "främmande" av svenskarna. Dessutom så tenderar många finnar att bo i förorterna, vilket gör att de växer upp med blattar och sannolikt parar sig med blattar.

Man ska komma ihåg att det hela är socialt, man dras till sin egen sociala grupp. Sedan måste blatten bevisa en jävla massa för att bli accepterad av vanliga/vardaliga svenskar. Den här rasbladningsöverdriften så råder på Flashback är just en grov överdrift. Svenska tjejer generellt undviker svartskallar, t.om de mest vänsterskadade kommunistvänster-tjejer.
Jag förstår att finnar ofta bodde i slumområden(relativt förut, mer så idag) förut, då många som flyttade till Sverige var fattiga och med alkoholproblem(som finnar har enormt problem med överlag i jämförelse), men varför är det så idag? Idag finns det väl inget som hindrar finnar mycket mer än svenskar att hitta jobb någon annanstans och sedan flytta? För i övrigt vill väl knappast någon bo i dessa slumområden som består av semitfolk, negrer och andra ickevita, med tanke på den enorma otryggheten med den omfattande kriminaliteten med i synnerhet våld, allmän skadegörelse, bränna bilar, upplopp, etc.

Finnar går i svenska skolor, och kan hitta svenska jobb, och direkt de får möjlighet borde de väl så fort som möjligt flytta därifrån som alla andra vita alltid vill göra om de kan. Eller ligger förklaringen i att de områden de bodde i fylldes med ickevita och att därmed skolgången blev ruinerad när de ickevita förstörde skolan och inte gav någon vettig skolgång? Och att de därför ofta med misslyckande i skolan och enkel tillgång till droger fastnade i ett arbetslöst knarkarliv de inte tar sig ur?
Citat:
Ursprungligen postat av flanagan
Finnar är inte kloka!!! Kan man igentligen kalla dom för skandinavier!?
Jafas
Men finnar är ju just inte skandinaver?
Senast redigerad av Deliberately 2015-04-22 kl. 22:56.
2015-04-22, 22:50
Medlem
AfroCondomFactorys avatar
Kanske är det inga andra män än negrer som vill ha finskorna? Eller så är finskor mer djuriskt kåta än svenskor, och behöver därför rejäla negerhannar? De föredrar antagligen extremt maskulina män, på gränsen till monstruösa apor, alltså negrer.

Annars tycker jag finnar verkar vara mer fientligt inställda mot rasfrämlingar än svenskar är, men det kanske främst gäller den manliga delen av befolkningen? Finska män hatar negrer - kvinnorna knullar dem.
Senast redigerad av AfroCondomFactory 2015-04-22 kl. 22:55.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in