2013-06-10, 14:10
Medlem
Tjena jag gillar att hitta på scenarion som oftast leder till att tjejen blir våldtagen på ett eller annat sätt, men man vill ju rolla med en annan tjej som spelar tjejens roll. När jag letar efter tjejer att rolla med brukar jag leta på snyggast chatten eller funplanet för att jag är övertygad av att det inte finns några riktiga tjejer på dejting sidor :P. Jag försöker ibland att vara diskret innan jag börjar fråga olämpliga grejer som gillar du att domineras eller något sådant, och andra gånger skriver jag helt enkelt "hejsan sötnos lust att spela ett rollspel där du blir förödmjukad och våldtagen" så sållar jag bort dem ointresserade ganska effektivt, men nu är det så att oftast leder det till en ganska snabb kick från chatt rummet hehe.

Någon som har några bra förslag om one liners som kan tolkas på två sätt? delvis om tjejen inte är intresserad inte anmäler mig och delvis om tjejen är intresserad fattar vinken.
Citera
2013-06-10, 14:17
Medlem
Hypothess avatar
Förstår inte riktigt vad du menar, ska du våldta henne på riktigt eller bara i chatten? Använd någon slags vpn när du håller på så finns det ingen risk att du åker dit. Anonine är bra och billig.
Citera
2013-06-10, 14:22
Medlem
Darkside.se
Citera
2013-06-10, 15:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hypothes
Förstår inte riktigt vad du menar, ska du våldta henne på riktigt eller bara i chatten? Använd någon slags vpn när du håller på så finns det ingen risk att du åker dit. Anonine är bra och billig.

Ja jo kanske kunde preciserat det lite bättre
Citera
2013-06-10, 16:48
Medlem
Roxanas avatar
E&S - Sextekniker och sexhjälpmedel /mod
Citera
2013-06-10, 17:45
Medlem
Hypothess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominera
Ja jo kanske kunde preciserat det lite bättre

Ska du inte göra det då?
Citera
2013-06-10, 17:50
Medlem
ArturoBandinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hypothes

Förstår inte vad som är så svårt att fatta. TS vill ha cybersex där våldtäktsrollspel ingår.
Citera
2013-06-13, 11:50
Medlem
AnnaLes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dominera
Tjena jag gillar att hitta på scenarion som oftast leder till att tjejen blir våldtagen på ett eller annat sätt, men man vill ju rolla med en annan tjej som spelar tjejens roll. När jag letar efter tjejer att rolla med brukar jag leta på snyggast chatten eller funplanet för att jag är övertygad av att det inte finns några riktiga tjejer på dejting sidor :P. Jag försöker ibland att vara diskret innan jag börjar fråga olämpliga grejer som gillar du att domineras eller något sådant, och andra gånger skriver jag helt enkelt "hejsan sötnos lust att spela ett rollspel där du blir förödmjukad och våldtagen" så sållar jag bort dem ointresserade ganska effektivt, men nu är det så att oftast leder det till en ganska snabb kick från chatt rummet hehe.

Någon som har några bra förslag om one liners som kan tolkas på två sätt? delvis om tjejen inte är intresserad inte anmäler mig och delvis om tjejen är intresserad fattar vinken.

Tror du lyckas bättre om du försöker på ett av alla sexcommunityn som existerar, låt tjejer som inte vill snacka sex slippa otrevliga inviter.
Citera
2013-06-13, 12:03
Medlem
AnnaLes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ArturoBandini
Förstår inte vad som är så svårt att fatta. TS vill ha cybersex där våldtäktsrollspel ingår.

Jag tror alla förutom Hypothes förstod det, trevlig lek med om man gör det med rätt person.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in