Citat:
Ursprungligen postat av
Dominera
Tjena jag gillar att hitta på scenarion som oftast leder till att tjejen blir våldtagen på ett eller annat sätt, men man vill ju rolla med en annan tjej som spelar tjejens roll. När jag letar efter tjejer att rolla med brukar jag leta på snyggast chatten eller funplanet för att jag är övertygad av att det inte finns några riktiga tjejer på dejting sidor :P. Jag försöker ibland att vara diskret innan jag börjar fråga olämpliga grejer som gillar du att domineras eller något sådant, och andra gånger skriver jag helt enkelt "hejsan sötnos lust att spela ett rollspel där du blir förödmjukad och våldtagen" så sållar jag bort dem ointresserade ganska effektivt, men nu är det så att oftast leder det till en ganska snabb kick från chatt rummet hehe.
Någon som har några bra förslag om one liners som kan tolkas på två sätt? delvis om tjejen inte är intresserad inte anmäler mig och delvis om tjejen är intresserad fattar vinken.
Tror du lyckas bättre om du försöker på ett av alla sexcommunityn som existerar, låt tjejer som inte vill snacka sex slippa otrevliga inviter.