2013-06-10, 12:52
Medlem
Hej!

Jag har under en period dragit på mig mängder av onödiga smslån och diverse lån.

Jag känner att jag vill börja om på ruta 1, dvs få ett "större" lån för att få bort alla smslån och sen amortera någon tusenlapp i månaden.

Har ni något tips på vart man kan vända sig? Tänkte om ni själva varit i en liknande sits. Skulle behöva låna minst 65.000 - gärna 100.000.

Jag har säkert jävligt många förfrågningar, och 2 lån på min bank så jag tror den går bort.

Tjänar cirkus 16.000 i månade och är provanställd på heltid.

Mvh
Monkey
Citera
2013-06-10, 12:55
Medlem
RiverStyxs avatar
Lendo sysslar väl primärt med sånt om jag fattat saken rätt. De gör ju reklam för hur de samlar ens smålån till ett större, kolla lendo.se. Har ingen personlig erfarenhet dock.
Citera
2013-06-10, 17:01
Medlem
valter-eggons avatar
Det är väl nästan bara Bluestep som ger sådana osäkra lån.

Kolla med dem!

http://www.bluestep.se/
Citera
2013-06-10, 18:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av monkeypantsy
Hej!

Jag har under en period dragit på mig mängder av onödiga smslån och diverse lån.

Jag känner att jag vill börja om på ruta 1, dvs få ett "större" lån för att få bort alla smslån och sen amortera någon tusenlapp i månaden.

Har ni något tips på vart man kan vända sig? Tänkte om ni själva varit i en liknande sits. Skulle behöva låna minst 65.000 - gärna 100.000.

Jag har säkert jävligt många förfrågningar, och 2 lån på min bank så jag tror den går bort.

Tjänar cirkus 16.000 i månade och är provanställd på heltid.

Mvh
Monkey

När livet höll på att skita sig och jag behövde pengar en gång så tog jag lån via Lendo. De skickar ut förfrågningar till alla de ställen som lånar ut då. eftersom jag redan var högt belånad så fick jag ett lån med effektiv ränta på 30%. Sjukt hög ränta men jag behövde pengarna just då. Jag betalade dock av lånet ganska fort när jag väl fick in pengar igen.
Citera
2013-06-10, 20:06
Medlem
godboys avatar
Tror nog det är Lendo el typ Freedom finas eller liknande som kan vara aktuella för dig. Du lär nog få dåligt ränteavtal, så betala av skräpet så snabbt du bara kan, lev på pasta och gröt och annat billigt. Visst mindre kul, men det är det värt när du blir av med skiten sen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in