Alice ligger inspärrad på sitt rum och håller på att dö och vet ni vad? Det är ERT FEL! ALLA NI är ansvariga för det här! Förstår ni det? Genom att vidta kollektiva åtgärder kan Alice räddas från ett öde värre än döden och som syftar till att sluta med döden for snarare än senare för hennes del, bara för att någon girig kärring vill lägga beslag på hennes surt förvärvade slantar. Istället ser jag inte en endaste käft göra ett piss! Och det är lika med att döma stackars Alice till döden! Jag får traumatiska minnen av situationen med min älskade Prinsessan Lilian av det här, för situationen var EXAKT detsamma. Jag bönade och bad, varnade och kämpade men ingen ville göra ett dug eller ens höra på. Jag vaknar ofta upp kallsvettig om nätterna och kippar efter luft när jag tanker på Alices situation, så illa berör det mig! Jag kan inte äta, sova eller ens koncentrera mig pga. den oro jag känner i kroppen! Så snälla, jag ber er: Gör någonting! Snälla hjälp mig! Skriv till Titti, kontakta förmyndaren, anmäl fallet till IVO och Socialstyrelsen, eller till och med Polisen! Det finns bara så pass mycket jag kan göra själv, men med er hjälp kan vi rädda ett liv! Det är det minsta ni kan göra för att rentvå er själva, det är ni skyldiga både Alice och Lilian! Och ja, jag menar allvar med detta, till 100%!