• 1
  • 2
2013-06-08, 14:43
Medlem
LeonVances avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stranger00
Vad kan man göra om ens vagina är för tight? Jag vill att den ska vara lite mer öppen.

Problemet är att du har misstagit din lilla penis för en vagina och att du nu sitter och försöker föra in två fingrar i urinröret.

Ärligt talat, det är ganska uppenbart att du är en kille.
Citera
2013-06-08, 14:43
Medlem
Fettsugnings avatar
Fittan går i princip inte att töja, det handlar mer om att kunna slappna av och vara tillräckligt upphetsad. En nog så svår uppgift om man är oskuld förvisso, men lite dildoträning kan kanske öka ditt självförtroende och minska rädslan av att få en riktig kuk i dig. Men töja? Nä.
Citera
2013-06-08, 14:47
Medlem
AutumnLeavess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Fittan går i princip inte att töja, det handlar mer om att kunna slappna av och vara tillräckligt upphetsad. En nog så svår uppgift om man är oskuld förvisso, men lite dildoträning kan kanske öka ditt självförtroende och minska rädslan av att få en riktig kuk i dig. Men töja? Nä.

Går visst att töja. Man töjer ut slidkransen. Dock är det väl bara oskulder som vill töja ut.
Citera
2013-06-08, 14:49
Medlem
Det är väl inte helt ovanligt att det gör lite ont med två fingrar? De flesta tjejer onanerar inte ens genom att pulla med mer än ett finger. När jag var oskuld kändes det omöjligt att få in en kuk "i det lilla hålet" men fittan är liksom gjord för att det ska funka för övrigt så förstår jag inte varför du vill töja ut fittan, den kommer ändå gå tillbaka till sitt ursprungsläge efter x antal timmar. Det är extremt elastiska muskler vi pratar om och de går att töja, träna upp men de blir inte "slappa" av att bli uttöjda. Låt en kåt gubbe töja ut din fitta i stället, det får ni båda ut något av
Citera
2013-06-08, 14:50
Medlem
Citat:
Jag vill att pojken ska få töja den , men det kommer göra jävligt ont när jag får kuken i fittan.

Jag kanske ska låta den vara trång.
Inte om han vet vad han gör. Eller...är det månne jag som är "Pojken?"
Citera
2013-06-08, 14:52
Medlem
Fettsugnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AutumnLeaves
Går visst att töja. Man töjer ut slidkransen. Dock är det väl bara oskulder som vill töja ut.
Sluta trolla nu.
Citera
2013-06-08, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Sluta trolla nu.
Det är inget trolleri, men slidkransen är inte huvudsaken, det är en bit in.
Citera
2013-06-08, 15:08
Medlem
StanceCarss avatar
Citat:
Jag vill att pojken ska få töja den , men det kommer göra jävligt ont när jag får kuken i fittan.

Jag kanske ska låta den vara trång.
Om du nu kommer att hitta en grabb som är villig att ha sex med dig..
Citera
2013-06-08, 15:22
Medlem
Det är inte normalt att det gör ont i fittan om du är kåt och våt. Gå till läkaren, för om du är över 12 år ska din fitta vara mogen att ta emot en hel kuk, så om det gör ont av endast 2 fingrar så är det något fel.
vestibulit antagligen.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in