2009-05-08, 17:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AlphaProvider
...Jag orkar inte läsa igenom hela tråden. Är det ngn på numera konkursade Fly Me som kan berätta hur Zlatans flickvän gick från att vara anställd i en Boutique till att bli Marknadschef på ett flygbolag......önskar erhålla alla smaskiga detaljer kopplat till detta karriärsprång....

hahaha! Detta har jag undrat med länge. Vad jag vet från folk som känner Zlatan bra som även jag känner, de säger att hon var ett Slagthusluder förut, dvs hon var stammis där och knullade runt mkt.
Citera
2009-05-08, 17:46
Medlem
Cykelställs avatar
Hon är ursprungligen från Lindesberg, hamnade i Malmö genom att följa med dåvarande pojkvännen Johan Sälle från Örebro Hockey.
Citera
2009-05-08, 17:52
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cosmost
hahaha! Detta har jag undrat med länge. Vad jag vet från folk som känner Zlatan bra som även jag känner, de säger att hon var ett Slagthusluder förut, dvs hon var stammis där och knullade runt mkt.

Man kan undre varför svenska fotbollsspelare väljer såna whitetrashskank när de istället kan få exotiska långbenta unga fotomodeller. Nä, Chippen, Zlatan o Co väljer skank
Citera
2009-05-08, 18:30
Medlem
Citat:
Man kan undre varför svenska fotbollsspelare väljer såna whitetrashskank när de istället kan få exotiska långbenta unga fotomodeller. Nä, Chippen, Zlatan o Co väljer skank
.??..Varför skulle Zlatan vilja ha ett "Jugge-luder" när han kan få äkta white trash....??
Citera
2009-05-08, 20:21
Medlem
DearLeaders avatar
Citat:

Huh, vad är det för fel på Chipens brud?? (Eller är han inte tillsammans med den där brunetten med feta tuttar längre?)
Citera
2009-05-08, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DearLeader
Huh, vad är det för fel på Chipens brud?? (Eller är han inte tillsammans med den där brunetten med feta tuttar längre?)

Jag skulle vilja vända på myntet. Vad är INTE fel med Chippens brud? Hela hon ser ut som en misslyckad plastikoperation och är helblåst. Förstår verkligen inte varför fotbollsspelare är tvungna att bli tillsammans med sådana generalpuckon? Varför inte bara knulla henne och vara glad för det?

Hon är allt annat än flickvänmaterial. Knullmaterial kanske men mer än så borde det inte vara. Huruvida Seger är det eller inte låter jag vara osagt.
Citera
2009-05-08, 21:33
Medlem
master-ceess avatar
"Sälle-anal"

Citat:
Ursprungligen postat av Cykelställ
Hon är ursprungligen från Lindesberg, hamnade i Malmö genom att följa med dåvarande pojkvännen Johan Sälle från Örebro Hockey.

Gick även under namnet "Sälle-anal", rest my case!
Citera
2009-05-08, 21:36
Medlem
master-ceess avatar
Kärnfysiker.

Citat:
Ursprungligen postat av ryssfyran
Jag skulle vilja vända på myntet. Vad är INTE fel med Chippens brud? Hela hon ser ut som en misslyckad plastikoperation och är helblåst. Förstår verkligen inte varför fotbollsspelare är tvungna att bli tillsammans med sådana generalpuckon? Varför inte bara knulla henne och vara glad för det?

Hon är allt annat än flickvänmaterial. Knullmaterial kanske men mer än så borde det inte vara. Huruvida Seger är det eller inte låter jag vara osagt.
Jo du, anledningen till att fotbollsspelare väljer just superpuckon är ganska enkel, de är just fotbollsspelare, inte kärnfysiker. T Brolin, ZZZZlatan, Per Zetterberg, G Hysen, G Hysen jr, H Prytz, J Ekström snälla, låt mig avsluta listan.
Citera
2009-05-08, 21:43
Citat:
Ursprungligen postat av Olmo Dalco
Möjligen, men också väldigt exklusiv. Kläderna som hon i regel har på sig kostar mer än de flesta svenskar tjänar i månaden.

Linda Rosing har Helena Seger som sin största stilförebild. Säger väl det mesta?! *hånskratt*
Citera
2009-05-08, 22:33
Medlem
Mr.Lis avatar
Vet från säkra källor att en känd handbollsprofil i Lindesberg tog oskulden hennes
Citera
2009-05-08, 22:35
Medlem
GatSoparns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Li
Vet från säkra källor att en känd handbollsprofil i Lindesberg tog oskulden hennes
Är han känd i hela Lindesberg?
Citera
2009-05-08, 22:41
Medlem
Mr.Lis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GatSoparn
Är han känd i hela Lindesberg?
Svar ja!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera