2013-06-07, 20:44
Medlem
någon mer med diagnosen gränspsykos? symtom? medicinering? historia? osv
Citera
2013-06-07, 21:37
Medlem
santanders avatar
efter att ha läst lite om detta verkar det om jag har det....har länge sökt efter vad som är fel på mig.
har nästan gått igenom var enda psykisksjukdom.
Men denna verkar passa in på mig bäst.
Fasst det tror jag ifs om alla nya ''bättre passande'' jag hittar....vette fan vad felet e men lite koka e man la allt
Citera
2013-06-07, 21:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av santander
efter att ha läst lite om detta verkar det om jag har det....har länge sökt efter vad som är fel på mig.
har nästan gått igenom var enda psykisksjukdom.
Men denna verkar passa in på mig bäst.
Fasst det tror jag ifs om alla nya ''bättre passande'' jag hittar....vette fan vad felet e men lite koka e man la allt

vad har du för symtom och så? lite historia? jag gjorde en psykosutredning för ett par år sen, och det resulterade i gränspsykos. har haft psykotiska symtom sen jag var typ 15 (är 21 idag).
Citera
2013-06-09, 12:21
Medlem
santanders avatar
har inte diagnosen kanske skulle ta upp det med psykpersonalen.
Har inte riktigt öppnat mig helt å hållet, långt ifrån. Har svårt med det där.
Lång historia orkar inte skriva ner det nu men kan länka ett annat inlägg jag skrivit där jag förklarar lite om det.

https://www.flashback.org/sp42360857
Detta är lite ang droger.

en till
https://www.flashback.org/sp43168972

man är la lite koko men vafan det är ju nästan inne att va lite småstörd i dagens samhälle
Citera
2015-04-23, 23:11
Medlem
Hur botar man egentligen detta tillstånd? Enligt min läkare är jag gränspsykotisk.
Citera
2015-06-16, 05:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hiitsme
Hur botar man egentligen detta tillstånd? Enligt min läkare är jag gränspsykotisk.

Genom att dämpa/bota bakomliggande orsak, vilken brukar vanligtvis vara långvarig depression/ångest/stress. En resa nu i sommar kanske är en bra ide.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in