2013-06-07, 08:59
Medlem
Mina två kompisar är båda 15 år och båda gillar en kille, det är ena tjejen som har känt honom och gillat honom längst (- vi kallar henne Karin), den andra (- vi kallar henne Sara) har inte känt honom så länge och hon lärde känna honom genom Karin. Killen har sagt till Karin att han gillar Sara. Jag har inga tips och ge Sara för hon vet inte hur hon ska göra. För Sara vill verkligen inte förstöra vänskapen mellan henne och Karin. Ska hon respektera att hennes vän gillar honom även om de inte har gjort någonting, men hon gillar honom, eller ska hon ta tillfället i akt att någon faktiskt gillar henne?
Några tips jag kan ge henne?
P.S De ska grilla imorgon (och dricka) så hon måste veta innan hur hon ska göra annars kommer det bli kaos för då kommer Sara hålla på med honom, jag känner henne så pass bra.
Citera
2013-06-07, 09:33
Medlem
Det bästa måste vara att ingen av dem tar killen eftersom det finns inget värre än att se en kompis med en man gillar
Citera
2013-06-07, 10:01
Medlem
TrueCs avatar
Hej intesara! Enkelt! Knulla honom du, så slipper dom bråka

Förlåt mig. För första gången ska jag tipsa någon om fragbite, jag tror att dina frågor passar bättre där, på riktigt! Det är 18-års åldersgräns här på Flashback, av en anledning, och det är att vi här inte riktigt är som alla andra

PS Sara och hennes kompis bör prata om saken, hoes before bros, right ?
Senast redigerad av TrueC 2013-06-07 kl. 10:04.
Citera
2013-06-07, 10:41
Medlem
Karin har ju varit polare länge med snubben utan att ha gjort något, då kan väl Sara glida in utan problem.
Hon kan ju inte paxa en snubbe o sedan inte göra något, det är fusk.

Eller så kan ni säkert dela på honom, jag tror inte han har problem med det så länge ingen av er är tjock o ful.
Citera
2013-06-07, 10:50
Medlem
Katzyns avatar
Trekant är svaret.

Nej men allvarligt, sumpa inte en vänskap som kan vara livet ut över en kille som säkerligen inte gör det.
Citera
2013-06-07, 10:56
Medlem
Slints avatar
Kul att du har ett användarnamn som är jagheterintesara. Varför inte bara acceptera att du är Sara?
Citera
2013-06-07, 11:02
Medlem
Gymmes avatar
Är man femton år så kan man tycka om någon bara för att ens nära vän tycker om personen i fråga. Du helt enkelt inbillar dig själv att du tycker om personen mer.

Men om vi säger att de båda faktiskt tycker om killen mycket så bör man fråga om vänskapen är av mer betydelse, är den inte det - kör på.
Citera
2013-06-07, 11:13
Medlem
Fruktlimpas avatar
Vänskap är mycket viktigare när man är 15 än ett förhållande som kommer räcka i tre veckor.
Säg åt henne att inte sumpa en vänskap för ett 15årigt förhållande. Det är inte värt.
Citera
2013-06-07, 15:36
Medlem
En rolig historia om mig och min nuvarande flickvän.

Hennes kompis och jag höll på lite och hon sög av mig. Var kär i mig i ett halvår utan att jag visste om det. Hennes kompis började gilla mig - jag låg med bästa kompisen. De blev osams och redde ut allting och hon lovade att aldrig mer träffa mig.

Vi började träffas bakom hennes rygg i några månader och är nu tillsammans.

Svårare än så är det inte.
Citera
2013-06-07, 17:27
Medlem
Repos avatar
Som andra redan har skrivit - låt bli. Vänner är svårare att få än killar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in