2008-05-26, 17:16
Medlem
enannanamandas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Den verkliga orsaken till avhoppet är givetvis inte offentlig.Något har hänt/kommer hända och det är givetvis hur intressant som helst.

Jaaa! Gnuggar förväntansfullt händerna och ser fram emot nästa avsnitt...
Citera
2008-06-28, 19:23
Medlem
Gabriel Knights avatar
Troligtvis var ETW tvungen att sticka pga bröllopet mellan Vicktoria och skoteråkaren. Antingen stack hon frivilligt i protest mot det eller också blev hon ivägskickad på "hemligt uppdrag i statens tjänst" till öknen för att hon inte skulle hindra bröllopet

Hmm, har för mig att ett liknande scenario utspelats förr i historien men kommer inte ihåg när och med vilka inblandade kungligheter
Senast redigerad av Gabriel Knight 2008-06-28 kl. 19:29.
Citera
2008-06-28, 19:24
Medlem
Gabriel Knights avatar
Dubbelpost
Citera
2008-06-28, 19:49
Medlem
bruschens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Troligtvis var ETW tvungen att sticka pga bröllopet mellan Vicktoria och skoteråkaren. Antingen stack hon frivilligt i protest mot det eller också blev hon ivägskickad på "hemligt uppdrag i statens tjänst" till öknen för att hon inte skulle hindra bröllopet

Hmm, har för mig att ett liknande scenario utspelats förr i historien men kommer inte ihåg när och med vilka inblandade kungligheter

Tror du att det är en sådan banal förklaring? Det kan ju iofs vara än mer banalt i det att hon bara ville byta jobb och bli solbränd...

Jag håller och hoppas på en skandal som hon inte kunde med att mörka utan såg sig tvungen at sticka.
Citera
2008-06-29, 12:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av dildodagger
Stämmer det att ET-W föredetta (Björn) hittades i gift kvinnas garderob av hennes upprörda äkta man?

Mig veterligen var det ET-W som stängde in sitt "besök" i garderoben när Björn kom hem.
Citera
2008-06-30, 21:25
Bannlyst
Tja?

Citat:
Media behöver inte gräva ett dugg.
Lär finnas så det räcker och mer därtill.
Sen publicera är en annan sak.
Framförallt i Sverige.
Kanske kommer något nu...vem vet?

Madde är Roger Moores dotter ( inget snack) en blind kan se det .
Knugen ryktas ha barn med Anna L , han kaninknullar det mesta
och och

REPUBLIK ?
JA TACK !
Citera
2008-06-30, 21:40
Medlem
thailandstrolls avatar
Mycket talar för att hon inte vill vara med om / kan försvara Hovet nu när det skall ned i folkdjupet. Kungliga glansen försvinner ju när gympojken skall bli kronprinsessans gemål.
Citera
2008-06-30, 21:52
Medlem
Varför är det så svårt att tro att hon har fått ett erbjudande? Hon har jobbat länge för hovet. Svårt för dom att inte ge henne tjänstledigt. Det får det att se ut som om dom är överens och fortsatta goda vänner vilket jag faktiskt tror att dom är.

Har haft väldigt svårt för henne. Tyckt att hon verkar vara en riktig snobb utan förankring i verkligheten. Men jag har senaste tiden träffat på henne några gånger i olika sammanhang och sett att hon även har en ödmjuk sida.

Hon gör några år därnere så kan hon gå i pension med en bättre ekonomi än annars. Svårt att inte ge henne den chansen.
Citera
2008-07-01, 19:06
Bannlyst
skillnad på Tyskan och gymkillen??

Citat:
Ursprungligen postat av thailandstroll
Mycket talar för att hon inte vill vara med om / kan försvara Hovet nu när det skall ned i folkdjupet. Kungliga glansen försvinner ju när gympojken skall bli kronprinsessans gemål.

vet ej om du är rojalist men vad är skillnaden?

Silvia var ju också "bara vanlig".

Den ene kunde ju visst knappt engelska enligt rykten
Den andra har knappt lärt sig svenska trots snart 35 år i landet.

båda använde musklerna för att få den position de nått...

OBS! olika typer av muskler.den ene externa - den andra interna.

Back to topic ETW

TERROR - WAHLBERG måste vara Stora Morran personifierad..? Nån annan som håller med mig?

Ruggig, vidrig och överlägsen...

Fan kärringen verkar ibland känna sig mer "blåblodig" än själva familjen .
Tror att Knugen är rädd för häxan...likt en pojke är rädd för den gamla lärarinnan.
Han lär nog andas ut, sätta på än fler brudar, dricka än finare whiskey och köra liite fortare..bara för att fira att Morran e borta från Slottet..
Citera
2008-07-08, 12:39
Bannlyst
Råttorna lämnar skeppet? [Elisabeth Terras-Wahlberg lämnar Hovet. /mod]

Citat:
Javisst är tanten slipad.
Utan hennes korrupta beskyddande hand hade kungafamiljen brakat samman för länge sen!
Ingan kan axla hennes mantel och det är faktiskt lite besynnerligt att hon väljer att sluta sin anställning hos hovet.
Det verkliga anledninen torde inte vara pengar.
Hur ska det nu gå för kungafamiljen?
Käpprätt åt helvete förhoppningsvis.
Citera
2008-07-08, 13:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av meister02
vet ej om du är rojalist men vad är skillnaden?

Silvia var ju också "bara vanlig".

Den ene kunde ju visst knappt engelska enligt rykten
Den andra har knappt lärt sig svenska trots snart 35 år i landet.

båda använde musklerna för att få den position de nått...

OBS! olika typer av muskler.den ene externa - den andra interna.

Back to topic ETW

TERROR - WAHLBERG måste vara Stora Morran personifierad..? Nån annan som håller med mig?

Ruggig, vidrig och överlägsen...

Fan kärringen verkar ibland känna sig mer "blåblodig" än själva familjen .
Tror att Knugen är rädd för häxan...likt en pojke är rädd för den gamla lärarinnan.
Han lär nog andas ut, sätta på än fler brudar, dricka än finare whiskey och köra liite fortare..bara för att fira att Morran e borta från Slottet..

T-W är helt OK. Jag har ätit middag med henne på krogen och hon var helt OK.
Alexandra Charles var också med och hon var däremot sval som en djupfryst lax.
Ingen glad lax dock...
Citera
2008-08-05, 11:17
Medlem
Varför är det så tyst om ETW på nya jobbet?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in