Flashback bygger pepparkakshus!
2008-05-23, 15:59
Medlem
enannanamandas avatar
Kan väl vara trevligt att bo på lyxhotell i Dubai ngn vecka då och då, men att bo där permanent tror jag inte riktigt är T-Ws stil

Att hovniga för prins Daniel blev kanske too much även för fru T-W
Citera
2008-05-23, 16:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av enannanamanda
Kan väl vara trevligt att bo på lyxhotell i Dubai ngn vecka då och då, men att bo där permanent tror jag inte riktigt är T-Ws stil

Att hovniga för prins Daniel blev kanske too much även för fru T-W

Ja något åt det hållet..kan det ju kanske vara.
ETW orkade inte längre hålla stånd ..så att säga.
Kan man ju ha en viss förståelse för.
Senast redigerad av rattelsnake 2008-05-23 kl. 16:11.
Citera
2008-05-23, 16:17
Medlem
flashwriters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dingusmcphoo
Jag har ingen bil bor i stan vettu.

Kul att ni tror så mycket på mellanöstern, jag är av annan mening. Sandpit som sandpit....

Framtiden får utvisa... Jag tror mer på Kina jag.

....och vem betalar för mat och annat som oftast fraktas med *trumvirvel* olika former av petroleumberoende fordon....

Nåja, jag begriper att du också ville vara lustig

OnT: Klart att hon satsar på det kneget. Bra att hon tar tillbaka lite av oljepengarna.
Senast redigerad av flashwriter 2008-05-23 kl. 16:20.
Citera
2008-05-23, 16:22
Medlem
Kom igen finns skvaller om varför hon slutar någon vecka innan Prinsgemålet flyttar in? Lönesänkning? Skandal på gång? Silvia mobbar Tarras? Nakenbilder på prinsen på klubb?
Citera
2008-05-23, 16:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noicer
Kom igen finns skvaller om varför hon slutar någon vecka innan Prinsgemålet flyttar in? Lönesänkning? Skandal på gång? Silvia mobbar Tarras? Nakenbilder på prinsen på klubb?

Personligen tror jag på en stor skandal ..som ännu inte getts offentlighet.

Kan inte sätta fingret på det ...ja magkänsla.
Citera
2008-05-23, 16:36
Bannlyst
Leve Republiken.
Citera
2008-05-23, 17:55
Medlem
Qatar är inte Dubai och det är heller inte i Dubai som hon ska bo eller arbeta! Hyfsat stor skillnad faktiskt. Qatar är mycket mer "muslimskt" och tex mer beroende av oljeintäkter än vad Dubai är.
Rätt ska vara rätt
Citera
2008-05-23, 18:49
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rattelsnake
Hovets egen, synnerligen obehagliga kvinna, Elisabeth Terras Wahlberg slutar efter lång tjänst och flyttar till öknen.
Bra!
Men hur ska man tolka detta?
Mycket tyst om kungahuset rent allmänt sista tiden.

Äntligen blir vi av med människan
Citera
2008-05-23, 19:26
Medlem
Dr.Katis avatar
Hahaha, på tv4-nyheterna nyss så visade dom en bild på henne i bakgrunden.
Helt plötsligt ändras bilden och hon har en sån där burka eller vad fan det heter över skallen och halva fejset!!
Det tycker jag var väldigt skojigt gjort!

Lycka till Elisabeth!
Citera
2008-05-23, 19:57
Medlem
Marknaden har talat

Jag tycker att det är tämligen uppenbart att även Tarras är hjärtligt trött på vårt sömninga kungahus. Knappast någon större dramatik sker kring detta spektakel nu i våra dagar. Det var intressantare förr i tiden när kungligheter mer öppet stod för diverse blodigt avgjorda svartsjukedraman, kastade handskar, fyllescener, plötslig användning av det franska språket, mord i kyrkor och på torg samt lite allmän otukt och ett stort förmynderi.

Naturligtvis menar jag inte att det var bättre förr. Bara mer intressant.. och förmodligen hade en pressekreterare på den tiden haft en mer tillfredsställande vardag än vad som torde vara Tarras´måndag-fredag samt kvällar och helger. Nu får hon softa lite i solen, till en förmodligen i våra mått mätt skyhög ersättning dessutom. Slut på det tråkiga dementerandet av allsköns meningslösa och pubertala rykten kring Victorias påstått stundande bröllop, Madeleines forna Stureplans-fyllor och Filles stundom påstådda homosexualitet. Grattis till ett ritkigt beslut säger jag! Sedan tror jag också att hennes stenhårt lagda frilla kommer att övervinna sammanpressningen av en eventuell burka. Oklanderligt!
Citera
2008-05-23, 21:19
Medlem
Spoke_islands avatar
Har personligen haft med henne att göra, o håller med Xallo: Go for it!
Hon är enligt min egen uppfattning skittrevlig o kompetent!
Citera
2008-05-23, 21:22
Medlem
Upofs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spoke_island
Har personligen haft med henne att göra, o håller med Xallo: Go for it!
Hon är enligt min egen uppfattning skittrevlig o kompetent!

Större kompetensstämpel är ju svårt att få, faktiskt. De nöjer sig inte med Second Best, precis...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in