• 1
  • 2
2013-06-07, 09:42
Medlem
Lobstrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alberto-del-Rio
??

Sluta läs på flasback då.
De svenska värderingarna går inte förlorade. Inte för att vara dryg, men ibland kan det vara bra att ta in information från andra håll än vad man brukar. På fb är allt väldigt ensidigt och till slut sätter det vanföreställningar i huvudet hos folk.

Den bild som du säger byggs upp byggs ju främst upp av fb. ALla varningar för islamisering, invällingar, blah blah blah hör man egentligen bara på fb. De åsikterna är inte så delade som många här verkar tro.

1. Flashback är inte det enda forumet på internet.

2. Gå ut och prata med folk, vidga din vänskapskrets, det verkar finnas fler personer som håller med TS i detta ärende än vad du tror.

3. Om FB är så farligt som du tror så kanske du, för ditt eget bästa alltså, ska hålla dig härifrån?

Redigerat:

Nej, det är inte friskt att fantisera om mord på invandrare eller mord på någon över huvud taget. Men TS är inte ensam om det, jag har bekanta som tänker i samma banor.
Senast redigerad av Lobstr 2013-06-07 kl. 09:44.
Citera
2013-06-07, 09:48
Medlem
Extrakts avatar
Ifall du vill döda alla invandrare för att de kommer från ett annat land så är du, enligt mig, rätt skadad.

Själv önskar jag att jag hade full makt till att utvisa vem jag vill med direkt verkan.
Skulle vara så jävla skönt att se paniken hos t.ex en kaxig 21-årig invandrare som hotar/misshandlar folk som blivit bekväm med välfärden i Sverige, när man skickar tillbaks honom till sitt hemland.
Skulle nog också tillämpa regler som pokersiter har, bryter du mot reglerna så blir du utkastad och vi behåller pengarna.

Härliga tankar
Citera
2013-06-07, 10:51
Medlem
Nedomanskys avatar
Den desperates ideer o tankar ska man inte avfärda som galenskap....
Citera
2013-06-07, 16:31
Medlem
ultrasunks avatar
du verkar ju inte lida av dina tankar så varför postar du här? ville du bara höra om du var sjuk i huvet eller ej?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in