2013-06-06, 23:30
Medlem
Hej!

Jag har ett företag som mest är baserad på nätet, vi säljer konstnärsmaterial (allt från penslar och färg till airbrush och projektorer). Vi har redan flera leverantörer i Sverige och ett par i utlandet som är villiga att leverera varor till oss när vi börjar köpa (de har alla gjort sina kreditcheck o accepterat oss som återförsäljare).

Vi har en hemsida som funkar som webshop, vi har pratat med posten och fixat företagspost så att de kommer och hämtar paket så fort vi skriver ut etikett för paketet.

Det jag nu undrar över är hur jag ska marknadsföra hemsidan?

Jag har inga vänner som har erfarenhet av detta, de som vet sånt är inte så villiga att dela med sig (ack).

Google adwords har jag redan skaffat och lagt reklam på, har lagt en 30 spänn per månad på den så det är en minimal summa men det är för att jag inte vet om det är bra marknadsföring?
Samma har jag gjort med Facebook, gjort en grupp där för att locka till användare till hemsidan.

Problemet är att jag får bara 30 pers att komma in i hemsidan per dag och inga beställningar!

Titta gärna in på hemsidan: www.artgear.se

Ser ni något som ser fel ut eller nåt? Vad är nästa steg inom marknadsföringen av hemsidan?

Alla förslag och all kritik är välkomna!

MVH
morta13
Citera
2013-06-07, 00:11
Medlem
Skickat dig ett meddelande
Citera
2013-06-08, 00:19
Medlem
ScabbedSaints avatar
Skapa en blogg och börja blogga om det.
Kommer attrahera mer besökare.
Citera
2013-06-08, 01:01
Medlem
m00nst0nes avatar
Hemsidan ser bra ut och logotypen funkar för sitt syfte. Nu är det kännedomen som behöver förbättras, ut och syns! Försök komma på någon PR-grej kanske..
Citera
2013-06-08, 07:32
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av morta13
Hej!

MVH
morta13

ladda upp youtubeklipp och smyg in din länk i videoklippet.
Rippa tex justin bieber intervjuer och vattenstämpla det med din url

garanterar dig 10000 besökare inom några dygn
Citera
2013-06-09, 10:31
Medlem
Jättebra förslag hörrni, värt att testa!

Fler förslag uppskattas!
Har ni någon kritik på hemsidan?

MVH
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in