• 1
  • 2
2005-06-06, 23:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av eagleofsweden
Vad tror ni, vilka r det egentligen som fr dom dr riktigt fina tjejerna.....d menar jag inte normaltjejen, utan som dr tjejerna som varje kille vnder sig efter??
Det verkar ju inte vara dom allra snyggaste killarna iaf....r det killar med makt o pengar, killar som har kontakter att bli inslppta p Vip p dom fina krogarna, dom som kr Bmw-cab, vilka r det??

Vilka haffar du d? den blyga medelsnygga vid baren? kallas ndlsning.
Citera
2005-06-07, 01:10
Medlem
cjvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Företagarsvinet
Dom hnger med snubbar som inte bekrftar dom hela tiden - allts jagar dom den bekrftelsen eftersom alla andra i hela deras liv inte gjort annat n bekrftat. Vill du ligga med modeller - sg aldrig att dom r vackra. Bete dig som att dom ska vara jvligt tacksam fr att du vill ligga med dom s r saken biff.

word!

Tjejer vill ha svin, ju svinigare karl, ju snyggare tjejer.
Citera
2005-06-07, 08:39
Medlem
derangeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cjva
word!

Tjejer vill ha svin, ju svinigare karl, ju snyggare tjejer.
Det ligger vldigt mycket i det
Citera
2005-06-07, 09:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Företagarsvinet
Dom hnger med snubbar som inte bekrftar dom hela tiden - allts jagar dom den bekrftelsen eftersom alla andra i hela deras liv inte gjort annat n bekrftat. Vill du ligga med modeller - sg aldrig att dom r vackra. Bete dig som att dom ska vara jvligt tacksam fr att du vill ligga med dom s r saken biff.

Precis, sjlvskra mn med integritet, som r expansiva och framgngsrika. Mn som r riktiga MN och inte mjkiga tofflar och mjukisar. Mn som behandlar dessa tjejer som om dom vore ngot katten slpat fram, dvs inget mrkvrdigt och speciellt.
Citera
2005-06-07, 10:12
Medlem
pokers avatar
Snygga tjejer, snygga killar... det r ju ingen sllsynt kombination i alla fall. Dessutom brukar ju mnga snygga killar ha pengar ocks, ett bra utseende gr livet lite enklare helt enkelt.
Citera
2005-06-07, 23:10
Medlem
SprngdTanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av poker
Snygga tjejer, snygga killar... det r ju ingen sllsynt kombination i alla fall. Dessutom brukar ju mnga snygga killar ha pengar ocks, ett bra utseende gr livet lite enklare helt enkelt.

poker spelare och dess kombinationer..

Snygga tjejer vill ha snygga ignoranta, inte minst nonchalanta killar som nn sa, att dom ska knna sig glada att dom fr visstas i ens sllskap. (Ber om usrskt fr stavningsfel, full?)
Citera
2005-06-08, 19:00
Medlem
Skre Sammys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Henkko
de dras till sna som Bingo Rimr
De r vl inte tjejer som man vnder sig efter? Hans brud r vl inet direkt en prla, hon har bara stora brst!

Min gissning r att det r killar som de vill ha enligt preferenser som alla tjejer vljer sina mn. Utseende, pengar, makt, fysik, etc...

Jag knner egentligen bara till en riktigt fin tjej och killen som hon hade var ett r ldre n hon, hade en 6 r gammal sab nr han var 19 och jobbade p Intersport om jag inet minns fel. Han hade ven pagefrissyr och sg vl bra ut. Senast jag hrde ntt var hon med barn.
Citera
2005-06-08, 19:37
Medlem
Sinnes avatar
Det beror vl p tjejerna. Det r alltid lika frvnande nr man inser det men tjejer r mnniskor ocks, till och med snygga tjejer. Precis som alla andra lockas de av olika saker. r de hyfsat mogna lockas de skert som de flesta av oss av mnniskor som ser dem fr de personerna de r, inte vare sig som ngon form av vackra gudar att upphja eller trofer som man behller genom att kncka och tmja.
Citera
2005-06-08, 19:44
Medlem
Monikas avatar
Frgan r vl lika mycket vad det r fr killar som vill ha sdana tjejer? Jag menar, som blir kr i tjejer fr deras utseende.
Det r nog lika komplicerat som alla andra fall. Det beror p vad det r fr tjej. Vad hon har fr vriga egenskaper och allt det dr, erfarenheter osv.
Att det endast skulle vara sviniga killar eller rika killar som fr ynnesten att bli tillsammans med skitsnygga tjejer tror jag allts inte stmmer.
Citera
2005-06-08, 23:12
Medlem
Big deal

Utseendet r ju iofs vldigt trevligt, om inte annat s som blickfng, men knappast relevant. Eller ens intressant.

En relation r en helt annan sak n en one night stand. Speciellt om det r allvarligt menat (som romantiker, hela livet tillsammans). Det r ju inte en skyltdocka man ska leva med, utan en mnniska. D r utseendet helt ointressant i det lnga loppet. Big deal, liksom.

Och har man turen att hitta kvinnan som knns som Den Stora Krleken , s skiter man i utseendet. Faktiskt, s tycker man rentav att hon r den vackraste p jorden (i alla fall just d).

andra sidan r ju risken att man en dag nyktrar till...
Citera
2005-06-08, 23:40
Medlem
Mr Coffees avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
Utseendet r ju iofs vldigt trevligt, om inte annat s som blickfng, men knappast relevant. Eller ens intressant.

En relation r en helt annan sak n en one night stand. Speciellt om det r allvarligt menat (som romantiker, hela livet tillsammans). Det r ju inte en skyltdocka man ska leva med, utan en mnniska. D r utseendet helt ointressant i det lnga loppet. Big deal, liksom.

Och har man turen att hitta kvinnan som knns som Den Stora Krleken , s skiter man i utseendet. Faktiskt, s tycker man rentav att hon r den vackraste p jorden (i alla fall just d).

Vad vackert skrivet! Blir varm i hjrtat!!!

Citat:
Ursprungligen postat av GaussBonnet
andra sidan r ju risken att man en dag nyktrar till...

Sknt att hra att du r mnniska nd.

Fick nstan ngest fr att jag konstant glor efter lckra flickor trots mysig och underbar sambo. De vackraste bimbosarna duger vl oftast mest till runkobjekt. De bsta prlorna fr man oftast leta mer ordentligt efter...
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in