2013-06-06, 21:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flaskhalsat
Träffar somalier minst en gång om dagen då jag jobbar med reparationer av kök, somalierna på arbetsplatserna kan oftast inte ens klara av simpla uppgifter utan handledning. Helt jävla outbildbara.

Haha ojoj min vän vilken jobbigt situation för dig, varför inte ge dom ett hjälpande handtag och visa hur man gör då, istället för att vara så fientlig?

Men ifall det är tjafs du är ute efter då får jag väl kontra med något. Antar att du är svensk(?) Hur kommer det sig att en svensk jobbar med reparationer av kök? Är reparationer av kök ditt drömyrke eller är du för obildad för att läsa på högskolan och få ett mer tilltalande jobb?
Citera
2013-06-06, 22:07
Medlem
Danro80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jobbaridag
Haha ojoj min vän vilken jobbigt situation för dig, varför inte ge dom ett hjälpande handtag och visa hur man gör då, istället för att vara så fientlig?

Men ifall det är tjafs du är ute efter då får jag väl kontra med något. Antar att du är svensk(?) Hur kommer det sig att en svensk jobbar med reparationer av kök? Är reparationer av kök ditt drömyrke eller är du för obildad för att läsa på högskolan och få ett mer tilltalande jobb?

Det kan jag svara på. I civiliserade länder behöver man duktiga hantverkare som flaskhalsat. Annars skulle vi få sitta vid ett trampat jordgolv och äta, och sen skita i ett hål i marken som man gör i ditt hemland.
Citera
2013-06-06, 22:07
Medlem
Vekrusets avatar
Citat:
Vi är evigt tacksamma för vad Sverige har gjort för oss, men vi känner oss inte välkomna i landet mera, vi har pratat i familjen och vi alla funderar på att flytta till något annat land efter alla gått ur högskolan, kanske Norge eller Danmark eller vem vet kanske USA.

Vad sägs om Somalia? Det är fred där nu, och ministern ber att alla somalier ska komma hem och hjälpa till med återuppbyggnaden av landet.
Citera
2013-06-06, 22:09
Medlem
Man behöver inte ens läsa någon historik för att lukta sig fram till trollet.
En enkel mening räcker så väl:

Citat:
men vi känner oss inte välkomna i landet mera, vi har pratat i familjen och vi alla funderar på att flytta till något annat land efter alla gått ur högskolan, kanske Norge eller Danmark eller vem vet kanske USA.

Held og lykke...
Citera
2013-06-06, 22:18
Medlem
Dj-mEros avatar
Vad du än gjort i ditt liv och hur många goda gärningar du än gjort, så hatar jag dig och din ras lika mycket ändå.
Ha inte en trevlig dag.
Citera
2013-06-06, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vekruset
Vad sägs om Somalia? Det är fred där nu, och ministern ber att alla somalier ska komma hem och hjälpa till med återuppbyggnaden av landet.

Det är inte fred, sluta gå på propaganda.
Citera
2013-06-06, 23:19
Medlem
Ttoclaws avatar
Dina vänner och kusiner i Sverige vägrar ju jobba och göra rätt för sig. Därför ogillar jag ert folk.
Dom lever på bidrag och härjar med svenskar.
Citera
2013-06-06, 23:27
Medlem
Jokerswes avatar
Om TS är seriös så är det fantastiskt. Inte för att vara sådan men du är i sådana fall den ända somalien som någonsin har tagit sig i kragen. Jag bor i Stockholm och de ända somalierna jag har kommit i kontakt med står och försöker sälja knark till mig utanför reggae-baren utanför T-Centralen.
Citera
2013-06-06, 23:28
Medlem
sommarlovs avatar
Vilken religion är ni närmast, kristna eller muslimer?
Citera
2013-06-07, 00:40
Bannlyst
Det enda ni bidrar med är att våldta våra svenska horor till kvinnor. Det ska ni ha en eloge för! Annars är ni obildat slödder som bara duger till att klättra i träd och käka bananer.

Citera
2013-06-07, 00:42
Medlem
Pixlars avatar
Citat:
Diamantringen är troll hehe hade tråkigt den dagen, men plånboken är faktiskt sann.

Hur lång tid efter en trådstart avlöjar du om den var troll eller inte?
Citera
2013-06-07, 00:46
Medlem
jag har en somalisk kompis som jag tycker väldigt mycket bra om. Men majoriteten av somalierna tror att dom är bättre än alla andra. Deras attityd är fördjävlig. Speciellt mycket irriterar jag mig på dom som nyligen kommit till sverige.....bara varit här några år och så tror dom att dom ska integrera oss andra invandrare som är födda i landet! Fan tror dom? Roligast var när jag såg en somalisk kvinna som knappt kan svenska som fick jobb som svenska 2 lärare. Alltså kunde dom inte anställt en mer integrerad och sverigefödd invandrare som kan flytande svenska istället för nån som knappt behärksar "en och ett". Fattar inte varför sverige skiter i sverigefödda invandrare och satsar på nykomplingarna? men iof...sverige förstör ju och skickar vapen till "invandrarnas" länder så då ska ni inte klaga när blattar kommer hit. Sverige har en spelat en stor roll i kriget i våra länder...sverige har förstört många länder med sina vapen obs! jag skriver flytande svenska men nu skriver jag som om jag chattar för då går det snabbare..så klaga inte på min grammatik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in