2013-06-06, 19:14
Medlem
Hej!

Ett par frågor som framförallt är riktad mot tjejer:
  • Finns det killar bland dina facebook-vänner som du skulle vilja ha sex med?
  • Skulle du kunna se en kille på stan och tänka t.e.x "honom vill jag bli slickad av"?
  • Har du onanerat och tänkt på någon facebook-vän / kill"kompis"?
  • Har du varit på krogen och sett en kille du vill ligga med, men inte sagt något pga tabu?

Allt detta stämmer väl på mig, fast tvärtom då. Jag ser mig verkligen inte som någon pervers typ. Ser bra ut, lever ett helt normalt liv som vem som helst.
Citera
2013-06-06, 20:00
Medlem
f0cuss avatar
Jag skulle vilja svara "ja" på alla frågor utom den sista.
Men vadå, vad är grejen? Detta är normalt om man är så kallat singel och sökande.
Citera
2013-06-06, 20:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Jag skulle vilja svara "ja" på alla frågor utom den sista.
Men vadå, vad är grejen? Detta är normalt om man är så kallat singel och sökande.

Okej, tack för svar.

Tror du att detta är normalt hos majoriteten av det kvinnliga könet? min uppfattning är att killar är mer "kåta" än tjejer, men jag kan mycket väl ha fel.
Citera
2013-06-06, 20:23
Medlem
Chrillies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronpajen
Okej, tack för svar.

Tror du att detta är normalt hos majoriteten av det kvinnliga könet? min uppfattning är att killar är mer "kåta" än tjejer, men jag kan mycket väl ha fel.

Du har fel. Tjejer är mycket kåtare, skillnaden att vi killar visar kåtheten mer och på ett annat sätt. Innerst inne är kvinnor slynor som vill bli knullade av allt och alla.
Citera
2013-06-06, 20:30
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smultronpajen
Okej, tack för svar.

Det stämmer att män är kåtare än kvinnor, ja.
Citat:
Ursprungligen postat av Chrillie
Du har fel. Tjejer är mycket kåtare, skillnaden att vi killar visar kåtheten mer och på ett annat sätt. Innerst inne är kvinnor slynor som vill bli knullade av allt och alla.
Nu far du med osanning.
Kvinnor tänder inte direkt på ett utseende utan mer på en personlighet. Men vi alla fantiserar i vardagen någon gång.
Citera
2013-06-06, 20:32
Medlem
Eh. Nu vet jag inte hur många facebookvänner de flesta har men många som inte är så kräsna om vilka de lägger till lär väl åtminstone ha ungefär 200 vänner. Om vi då antar att hälften är av motsatta könet så är det väl självklart att man skulle kunna tänka sig eller vill ligga med en hel del av dessa? Om man ser 100 killar och INTE vill ligga med en enda av dessa är man nog rätt rejält kräsen (i teorin alltså. Har man pojkvän eller av annan anledning inte vill ha sex med folk man inte är tillsammans med så är det ju svårare).

För skojs skull räknade jag precis igenom mina vänner på facebook och utav de 106 killarna jag har där har jag haft sex med 3 och har vid något tillfälle tänkt tanken /velat ligga med ytterligare 33 av dessa.
Senast redigerad av thenyoufadeaway 2013-06-06 kl. 20:50. Anledning: felräkning
Citera
2013-06-06, 20:35
Medlem
Men hallå... Vadå inte tända på utseendet? Nu tror jag du drar alla över en kam... Jag kan svara ja på nästan alla punkter, förutom att se en kille på stan och vilja ha just oralsex, snarare *ta mig hårt bakifrån*
Jag har alltid varit den kåtaste i alla förhållanden, inklusive kk-förhållanden.
Citera
2013-06-06, 20:38
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arwen02
Men hallå... Vadå inte tända på utseendet? Nu tror jag du drar alla över en kam... Jag kan svara ja på nästan alla punkter, förutom att se en kille på stan och vilja ha just oralsex, snarare *ta mig hårt bakifrån*
Jag har alltid varit den kåtaste i alla förhållanden, inklusive kk-förhållanden.
Om man ser det generellt så går just kvinnan igång på det personliga och utseendet spelar inte lika stor roll som för en man.
Citera
2013-06-06, 20:41
Medlem
Smuldegarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av f0cus
Om man ser det generellt så går just kvinnan igång på det personliga och utseendet spelar inte lika stor roll som för en man.

Skulle nog inte hålla riktigt med dig. Visst, rent generellt så är kvinnor kanske inte lika kräsna, men det låter lite som att du tycker att kvinnor inte bryr sig om utseendet, men tro mig, det gör dom, väldigt mycket.
Citera
2013-06-06, 20:46
Medlem
f0cuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smuldegarn
Skulle nog inte hålla riktigt med dig. Visst, rent generellt så är kvinnor kanske inte lika kräsna, men det låter lite som att du tycker att kvinnor inte bryr sig om utseendet, men tro mig, det gör dom, väldigt mycket.
Jag säger inte att dem inte bryr sig alls, men själva kåtheten baseras mest på personligheten och omständigheterna, då kvinnan är tävlingsinriktad rent undermedvetet och jagar det hon inte kan få.

Men ett partnerval är mer baserat på utseende och självklart också personligheten men där spelar utseendet större roll än för ett ONS.

Men sen finns det såklart kvinnor som är väldigt ytliga och endast går på utseendet. Alla är vi olika.
Citera
2013-06-06, 20:55
Medlem
triixiies avatar
  • Finns det killar bland dina facebook-vänner som du skulle vilja ha sex med?
Ja.
  • Skulle du kunna se en kille på stan och tänka t.e.x "honom vill jag bli slickad av"?
Ja.
  • Har du onanerat och tänkt på någon facebook-vän / kill"kompis"?
Jag känner alla mina fb-vänner i verkligheten och har väl legat med några av dem redan så ja.
  • Har du varit på krogen och sett en kille du vill ligga med, men inte sagt något pga tabu?
Nej, om jag vill ha någon så försöker jag få den.
Citera
2013-06-07, 01:36
Medlem
Att män och kvinnor skulle vara lika kåta är en seglivad myt. Rent historiskt sätt så har män teoretiskt kunna sätta på hur många kvinnor som helst varje dag, han har även inte heller behövt åtaga några större förpliktelser för barnen heller, detta va främst kvinnans jobb, fram till senare år. Kvinnan kan däremot bara skaffa 1 barn var nionde månad samt måste ta hand om bebisen på ett annat sätt än en man kan göra. På så sätt så måste kvinnan välja sin partner med omsorg, medan mannen har kunnat lega runt bäst han velat, förutsatt att kvinnorna ställde upp på de, historiskt sätt.

På så sätt så har kvinnor utvecklats till att ha en lägre kåthet än män. Om en snygg tjej skulle fråga 10 killar på stan om de vill ligga hade sannolikt 9-10 sagt ja. Medan om en snygg kille hade frågat så hade han knappast lyckats lika bra.

Kvinnor dras istället till status, pengar, personlighet och utseende i sitt val av sexpartner. Männen är inte lika kräsna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in