2013-06-05, 17:28
Medlem
Tjena,

Kanske long shoot med tänte kolla om några flashbackare har tips på hur man kan boka en uppkörning igen snabbt. jag bokar privat. Jag kuggade idag på en riktigt löjlig grej och vill bara göra den snabbt igen. problemet är at det finns INGA tider att boka (i malmö eller närheten)

Det jag gjort hittills:

Kollat deras hemsida för tider i andra orter nära (bokade en tid för 15 juli i helsingborg för säkerhetsskull, ngn vecka innan jag måste göra teorin igen)

Planerar att ringa sönder trafikverket och kolla om dem fått ngn avbokning.

En fråga är om det lönar sig att boka genom trafikskola. Kanske kör 5 lektioner och sedan bokar genom dem. Någon som har erfarenhet eller tips ?
Citera
2013-06-05, 17:34
Medlem
lillaliljas avatar
Lite rolig rubrik...
Citera
2013-06-05, 17:35
Medlem
CommonKnowledges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shanky
Planerar att ringa sönder trafikverket och kolla om dem fått ngn avbokning.
Du svarade pa din egen fraga.
Citera
2013-06-05, 17:53
Medlem
MDM4s avatar
ring varje morgon och lunch, det är det enda som funkar
Citera
2013-06-05, 18:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lillalilja
Lite rolig rubrik...

Lite väl snabb med att skriv kanske ;D

Jag är väl medveten om att ringa och kolla tider är ett bra sätt. Jag efterfrågar ANDRA sätt att boka en uppkörning på. Något sätt som jag kanske missat.
Citera
2013-06-05, 19:10
Medlem
klistermunks avatar
Varför ska man ringa? Kolla på deras hemsida efter nya tider med jämna mellanrum. Folk avbokar hela tiden.
Citera
2013-06-05, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shanky
En fråga är om det lönar sig att boka genom trafikskola. Kanske kör 5 lektioner och sedan bokar genom dem. Någon som har erfarenhet eller tips ?

Hur definierar du huruvida det skulle "löna" sig att boka genom en trafikskola? Om följdfrågan är om trafikskolorna har något förtur i köerna hos Trafikverket så är svaret nej, dem har ingen förtur, dem delar tiderna med alla som bokar prov själva, först till kvarn råder liksom.
Citera
2013-06-05, 20:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Trafikpedagogen
Hur definierar du huruvida det skulle "löna" sig att boka genom en trafikskola? Om följdfrågan är om trafikskolorna har något förtur i köerna hos Trafikverket så är svaret nej, dem har ingen förtur, dem delar tiderna med alla som bokar prov själva, först till kvarn råder liksom.

När jag ringt och frågat vissa körskolor så har dem haft tider som inte finns via internet.Det finns fler tider tillgänglga eftersom man kör trafikskolans bil, som jag förstått det. Trafikskolans elever måste INTE vänta lika länge.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in