2013-06-03, 23:52
Medlem
Geggamojas avatar
Borde inte Sean Banan anmäla den 66-åriga hånglaren för sexuellt ofredande?
http://tv.aftonbladet.se/webbtv/noje/musik/article13074.ab

Jag skulle då varken ha en tunga inkörandes på det sättet vare sig från man eller kvinna oavsett ålder. Ska han bara "ta skiten" bara för att han är man? Rubriken är "Här hånglar Sean Banan upp Agneta, 66", det ser snarare ut som om det är hon som tar ut sin tunga. Han såg ju inte glad ut efter, men försökte hämta sig efteråt. Vågar han kanske inte anmäla med risk för att förlora fans?
Citera
2013-06-04, 00:41
Medlem
Huckelberryfins avatar
Varför då? Han kliver ju upp o kramar henne efteråt, han verkar inte ha tagit så värst illa upp
Citera
2013-06-04, 00:43
Medlem
Och vem har sagt att det där inte var enligt manus? Han ser väl aldrig äcklad ut, tror säkerligen att han har gjort äckligare saker än sådär för att ta sig dit han är idag.

Citat:
Ni kanske tänker att det bara är kiss och bajs, men nej, det finns lite djupare mening i mina låtar - Sean Banan

Absolut..
Citera
2013-06-04, 01:50
Medlem
Geggamojas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huckelberryfin
Varför då? Han kliver ju upp o kramar henne efteråt, han verkar inte ha tagit så värst illa upp
Han böjer sig ner direkt efter och gör spygrimaser, men reser sig sedan upp när han börjar tänka på vad han kan förlora om han blir förbannad på hånglerskan.
Citera
2013-06-04, 10:28
Medlem
Forbliranonyms avatar
Är man efterbliven som han så bryr man sig nog inte ska du se.
Citera
2013-06-04, 13:21
Medlem
TheKickss avatar
Med tanke på att han såg väldigt glad ut och kramade henne efteråt så är det nog ingen fara ska du se. Så Halmdocka AB har ännu en gång gått ner i värde.
Citera
2013-06-04, 13:40
Medlem
Stiffnippless avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Han böjer sig ner direkt efter och gör spygrimaser, men reser sig sedan upp när han börjar tänka på vad han kan förlora om han blir förbannad på hånglerskan.

Det beror på att han spottar ut hennes löständer.
Citera
2013-06-05, 11:31
Medlem
Geggamojas avatar
Usch, verkar helt stört. Undrar om hon är en stalker. På Sean Banans facebooksida kan man se en bild från ett helt annat ställe där hon närmar sig hans mun. Där tackar hon också för "tung kyssen".
Citera
2013-06-05, 11:38
Medlem
Rifter666s avatar
Är det inte Sean själv som regisserat videon?

Sean är en fruktansvärd nolla men ser liksom inget problem här.
Citera
2013-06-05, 17:23
Medlem
Varför i hela friden skulle han anmäla henne för sexuellt ofredande? För att hon medverkar som hångelpartner i hans video?
Citera
2013-06-05, 22:23
Medlem
Geggamojas avatar
Den där tungkyssen ingick definitivt inte i manus, ren impuls från 66-åringens sida. Om någon jag inte är beredd på räcker ut sin köttiga äckliga tunga o börjar hångla, kallar jag det för sexuellt ofredande, om jag inte själv medgivit hånglandet. Hade Thorsten Flinck gjort detta mot Gina Dirawi hade det varit sju resor värre än rumpklappen, jag lovar.
Citera
2013-06-05, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geggamoja
Den där tungkyssen ingick definitivt inte i manus, ren impuls från 66-åringens sida. Om någon jag inte är beredd på räcker ut sin köttiga äckliga tunga o börjar hångla, kallar jag det för sexuellt ofredande, om jag inte själv medgivit hånglandet. Hade Thorsten Flinck gjort detta mot Gina Dirawi hade det varit sju resor värre än rumpklappen, jag lovar.
Jaha, så du tycker det verkar som om det bara var nån som rent slumpvis gick förbi och bestämde sig för att störa videoinspelningen genom att begå sexuellt ofredande framför kamerorna? Jo, tjena.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in