2013-06-03, 23:07
Medlem
Någon som varit på baren Thai Corner på Istedgade i Köpenhamn?
Har dratt några pilsner där av o till och snackat med tjejerna, många är rätt kul, men jag har drragit mig för att anta några erbjudanden. Förutom att hälvten egentligen är män, ser en hel del av de mer äkta kvinnsen rätt bra ut. 1500 för en timme, som de erbjuder, verkar ju dessutom vara en rätt anständig nivå. Till skillnad mot massagekliniker och callgirls, så kan man ju dessutom snacka med brudarna o spana in dem.
Nån som har synpunkter eller erfarenheter?
Citera
2013-06-04, 22:49
Medlem
Min erfarenhet är att tjejerna oftast jobbar på någon massage salong i närheten, och tar med killen dit
Citera
2013-06-05, 13:14
Medlem
Var där för ett par år sen och har för mig att jag postade en recension också. Hon jag plockade upp bodde en bit bort så vi var hos henne. Vill minnas att det var lite udda då vi gick igenom hennes kök där mamma eller syster eller nåt stod och lagade mat.
Citera
2023-11-01, 01:14
Medlem
Finns detta ställe kvar och vad håller det för klass?
Citera
2023-11-01, 15:42
Medlem
AGHORIBABA1008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima

https://www.facebook.com/thaicornerbar.denmark/

http://www.istedgadeshopping.dk/butik/thai-corner-4869.html#

https://restaurantguru.com/Thai-Corner-Copenhagen
Citera
2023-11-08, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Askerto2
Någon som varit på baren Thai Corner på Istedgade i Köpenhamn?
Har dratt några pilsner där av o till och snackat med tjejerna, många är rätt kul, men jag har drragit mig för att anta några erbjudanden. Förutom att hälvten egentligen är män, ser en hel del av de mer äkta kvinnsen rätt bra ut. 1500 för en timme, som de erbjuder, verkar ju dessutom vara en rätt anständig nivå. Till skillnad mot massagekliniker och callgirls, så kan man ju dessutom snacka med brudarna o spana in dem.
Nån som har synpunkter eller erfarenheter?

Det är ungefär 2000 svenska kronor. Pluss resan dit.
Citera
2023-11-08, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySpoiler
Det är ungefär 2000 svenska kronor. Pluss resan dit.

Dessutom 10 år gamla prisuppgifter. Risken är att även dessa priser har gått upp.
Citera
2023-11-08, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aremak
Dessutom 10 år gamla prisuppgifter. Risken är att även dessa priser har gått upp.

Är inte billigt i Danmark. Sen är ju svenska kronan värdelös.
Citera
2023-12-07, 11:21
Medlem
Ett av de ställen jag alltid tar en sväng förbi när jag är i Köpenhamn! Brukar ta en och snacka lite, och några gånger plockat med någon. Vill man inte ta tjejen till hotell har de ställen; en del hyr rum på en massagesalong ett par kvarter norrut. Se upp för post-op ladyboys (pre-up gillar jag att testa ibland), en dansk snubbe jag hängde med lärde mig att fråga rakt ut och be att få ta på fittan under klänningen för att känna om den är äkta!
Citera
2023-12-07, 14:59
Medlem
grekkoz1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ac-99
Ett av de ställen jag alltid tar en sväng förbi när jag är i Köpenhamn! Brukar ta en och snacka lite, och några gånger plockat med någon. Vill man inte ta tjejen till hotell har de ställen; en del hyr rum på en massagesalong ett par kvarter norrut. Se upp för post-op ladyboys (pre-up gillar jag att testa ibland), en dansk snubbe jag hängde med lärde mig att fråga rakt ut och be att få ta på fittan under klänningen för att känna om den är äkta!

Post-op är väl efter operationen
och pre-op måste ju vara innan
Citera
2023-12-08, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikelima
Klass och Thai Corner är ord som inte ska nämnas i samma mening
Citera
2023-12-08, 19:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grekkoz1
Post-op är väl efter operationen
och pre-op måste ju vara innan

Ja exakt! Jag gillar brudar, och om stämningen är rätt kan ej tjej med kuk vara kul. Men inte någon med ett sönderskuret underliv. Råkade ut för det en gång och det är inte kul.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in