2013-06-03, 09:23
Medlem
Bullens avatar
Helt sjukt att två politiker som ger sig ut för att slåss med järnrör, kallar kvinnor horor och invandrare bebbar värvar röster. Så jo tyvärr leder granskning till ökade siffror.
Det säger om inte annat en hel del om SDs väljare...
Känns inte särskilt galet av K-G att leverera den åsikten.
Citera
2013-06-03, 09:29
Medlem
TRRRRISTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bullen
Helt sjukt att två politiker som ger sig ut för att slåss med järnrör, kallar kvinnor horor och invandrare bebbar värvar röster. Så jo tyvärr leder granskning till ökade siffror.

Så du menar de "gav sig ut" för att slåss med järnrör? På videon ser man att de redan var ute utan järnrör för att sedan skaffa något att skydda sig med under attack.

Men självklart tycker ni marxister att man bara ska lägga sig ner och dö istället för att försvara sig själv om man är under attack.
Citera
2013-06-03, 10:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
Så du menar de "gav sig ut" för att slåss med järnrör? På videon ser man att de redan var ute utan järnrör för att sedan skaffa något att skydda sig med under attack.

Men självklart tycker ni marxister att man bara ska lägga sig ner och dö istället för att försvara sig själv om man är under attack.

De springer ju och letar efter folk med rören i händerna.
Otroligt att det finns gökar som försvarar detta beteende ännu.

Sedan så är Bergström 1) Känd moderat 2) Expressenkrönikör. SVT slutade han på för flera år sen.
Citera
2013-06-03, 10:19
Medlem
TRRRRISTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
De springer ju och letar efter folk med rören i händerna.
Otroligt att det finns gökar som försvarar detta beteende ännu.

Sedan så är Bergström 1) Känd moderat 2) Expressenkrönikör. SVT slutade han på för flera år sen.

se där! rikstrollet hoppar fram som gubben ur lådan.

Jag säger bara att om jag var ute och ett gäng svartingar började skrika åt mig och skulle slå ihjäl mig hade jag också tagit vad som helst som finns för att använda som vapen för att skydda mig själv.

http://www.dn.se/sthlm/sverigedemokr...efter-overfall
http://nyheter24.se/nyheter/inrikes/...l-i-bakhuvudet
http://hd.se/skane/2013/03/01/sd-ord...e-misshandlad/

här finns en flashback tråd om allt våld mot SD politiker:
https://www.flashback.org/t2135796

En film där blattar och vänster folk misshandlar en SD killes tjej i tunnelbanan:
http://www.youtube.com/watch?v=zMgzoYEiuYQ
Citera
2013-06-03, 10:40
Medlem
Hyfundans avatar
Inte mer dramatiskt än att KG lämnar en liten doftmarkering avsedd att signalera tillhörighet till de övriga djuren i skogen. Denna gång KG, i går och i morgon någon annan. De gör så lite då och då.
Citera
2013-06-03, 12:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TRRRRIST
Jag säger bara att om jag var ute och ett gäng svartingar började skrika åt mig och skulle slå ihjäl mig hade jag också tagit vad som helst som finns för att använda som vapen för att skydda mig själv.

Jaha, och det tycker du var fallet i SD-videon?
Citera
2013-06-03, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 2big4you
"Tidigare skandaler(järnrörsfilm) ledde dessvärre till ökande opinionssiffror".
Så om nånting händer inom ett parti, och därefter är det en annan opinionssiffra än tidigare, så finns det en 100%ig koppling?

Avsaknaden av vetenskapligt tänk inom politiken är ju illamåendeframkallande.
Citera
2013-06-03, 13:45
Medlem
White Christmass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bolt
Jaha, och det tycker du var fallet i SD-videon?

Ja, att man försvarar sig när några veckor innan en sverigedemokrat hade blivit knivhuggen är mänskligt och det är därför partiet ökade. De omänskliga sverigehatarna förlorade på att framställa det som något konstigt och hemskt att man försvarade sig mot kriminella gäng som har mord på meritlistan. Samma kriminella gäng som nu kastar gatustenar i huvudet på brandmän och ambulanspersonal och tycker det är jättekul.

Man måste alltid vara på sin vakt när man har drogpåverkade, inavlade ADHD blattar omkring sig. Så är det tyvärr i det nya mångkulturella Sverige. Tryggheten finns inte längre, våldsamhället har istället kommit med invandringen.
Citera
2013-06-03, 15:57
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
K-G Bergström jobbar på Expressen inte SVT. Och han ska inte arbeta objektivt. Expressen är inte ett public service företag. Han är en politisk kommentator som ska ge uttryck för sina åsikter.
K-G Bergström är en av ledamoterna i granskningsnämnden, så att han inte är neutral när han ska granska den statliga medians felaktigheter är jävligt fel.
Citat:
Du ser inga som helst problem med att en ledamot i granskningsnämnden är emot ett visst politiskt parti?
Citera
2013-06-03, 20:03
Medlem
EugeneHutzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PeterDenSvenske
K-G Bergström är en av ledamoterna i granskningsnämnden, så att han inte är neutral när han ska granska den statliga medians felaktigheter är jävligt fel.

Citera
2013-06-03, 20:45
Medlem
PeterDenSvenskes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EugeneHutz
Är du efterbliven eller? Du tycker att det är helt okej att ha en person som är emot ett visst parti som granskar den statliga medians felaktigheter?

Iofs så är ju redan granskningsnämnden ett skämt som skiter fullständigt i att göra sitt jobb men de kan ju försöka iallafall.
Senast redigerad av PeterDenSvenske 2013-06-03 kl. 20:47.
Citera
2013-06-04, 12:54
Medlem
Ludermassignegers avatar
Citat:

Filmen öppnade upp ögonen på många svenskar om hur ljugmedia ständigt vinklar och förstorar alla sd-skandaler. Svensson har tröttnat på era lögner och ni sitter i ett sjunkande skepp, bara att inse.

Börjar snart bli dags att se dig om efter ett nytt jobb bullen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in