2013-06-04, 13:30
Medlem
Motalas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hassebong
Har du nån källa på att det verkligen är han, vilket jag hoppas på så kommer det stå han dyrt!
Såg han åka med sin moped under fredagsnatten och slå 2st randomtjejer på rumpan i hög fart,
så dehär hade varit grädden på moset.

Då du tydligen vet vem som åsyftas kan det vara på sin plats med ett NAMN i mindre kodad form änvad som skrevs ovan.
Citera
2013-06-04, 13:39
Medlem
"Yass*r YS YS" på ansiktsboken * = e
Citera
2013-06-04, 14:36
Medlem
Motalas avatar
Citat:

Tack, då vet vi.
Citera
2013-06-04, 14:43
Medlem
Citat:

Arab eller neger?
Citera
2013-06-04, 23:07
Medlem
nafts avatar
Citat:
Har du nån källa på att det verkligen är han, vilket jag hoppas på så kommer det stå han dyrt!
Såg han åka med sin moped under fredagsnatten och slå 2st randomtjejer på rumpan i hög fart,
så dehär hade varit grädden på moset.

Den där lilla jävla turkjäveln slår tjejer hela tiden!
Han har förövrigt försökt siktat mot mig när han varit ute med sin lilla jävla moped jävel.
Polarna tog ut hans moped på bergnäset och tände på den utanför konsum!
Jag vet att han slagit fleera brudar och då menar jag flera stycken! Brutalt också!
Vet att han har nästan kört över flera stycken med sin mopen. Säkert någon här som känner igen det!
Tycker vi borde göra någonting!
Citera
2013-06-04, 23:08
Medlem
nafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vemvetmest1
Arab eller neger?

Arab liknande iaf!
Citera
2013-06-04, 23:28
Medlem
eilahtans avatar
Om snubben ni snackar om, som misshandlar tjejer, bor på BJÖRKS = PM:a mig med adress OMGÅENDE!
Citera
2013-06-05, 02:01
Medlem
DocWatsons avatar
Har denne YYY de facto blivit dömd för misshandel? Slår han ner damer, eller ger han dem bara en vänskaplig klapp på rumpan?
Citera
2013-06-05, 11:16
Medlem
http://www.lulea.se/omsorg--stod/bar...t-boendet.html
PUT-boendet Hagelvägen

PUT-boendet på Hagelvägen 1 är beläget på området Björkskatan i Luleå, 4.5 km från centrum. Vi tar emot ensamkommande barn och ungdomar från 16 år som har fått permanent uppehållstillstånd. På PUT-boendet får barnen/ungdomarna bo upp till 21 års ålder, beroende på individuella behov. PUT- boendet har plats för 15 barn/ungdomar, som alla har ett eget möblerat rum med dusch och toalett.

Relevant eller inte? Men det ligger mittemot Hagelvägen 8 på Björx. Där bor mest äldre och övre medelklass.
Citera
2013-06-05, 11:48
Medlem
Kan det vara denna måntro ? Ålder stämmer då iaf

http://www.ratsit.se/19930501-Yasser...mVa9aQ7CpAaNGg
Citera
2013-06-05, 13:10
Medlem
nafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DocWatson
Har denne YYY de facto blivit dömd för misshandel? Slår han ner damer, eller ger han dem bara en vänskaplig klapp på rumpan?

Han brukar slå ner dom, rent utsagt jag har själv tjejkompisar som blivit misshandlad av honom!
Citera
2013-06-05, 13:48
Medlem
omyndigforklarads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av naft
Han brukar slå ner dom, rent utsagt jag har själv tjejkompisar som blivit misshandlad av honom!

Jo, men frågan var ju om han är dömd för misshandel, mest intressant är det om BO även i detta/dessa fall vore kvinna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in