2013-06-02, 18:25
Medlem
CockneyRejects avatar
Låt oss säga att Sverige inte ändrar sin nuvarande riktning och blir en totalitär femenistisk stat och den ända kraften som har tillåtits växa förutom femenismen är Islam!. Så nu finns det två alternativ antingen så tar ni kampen mot femenismen och strider på Islams sida eller så tar ni kampen mot Islam och strider därmed på femenismens sida? vilken sida väljer ni och varför? tänk på att detta skulle kunna vara en realitet.

Själv skulle jag lätt valt Islam före femenismen alla dagar i veckan.

obs ! med Islam menar jag inte sekulär Islam. Utan riktig sharia saudi arabien/Iran Islam där folk stenas till döds.
Citera
2013-06-02, 18:29
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CockneyReject
Låt oss säga att Sverige inte ändrar sin nuvarande riktning och blir en totalitär femenistisk stat och den ända kraften som har tillåtits växa förutom femenismen är Islam!. Så nu finns det två alternativ antingen så tar ni kampen mot femenismen och strider på Islams sida eller så tar ni kampen mot Islam och strider därmed på femenismens sida? vilken sida väljer ni och varför? tänk på att detta skulle kunna vara en realitet.

Själv skulle jag lätt valt Islam före femenismen alla dagar i veckan.

obs ! med Islam menar jag inte sekulär Islam. Utan riktig sharia saudi arabien/Iran Islam där folk stenas till döds.

Ja, det finns två alternativ. Kanske. Skulle du godkännas som svensk konvertit hur som helst? Men det är inte alternativ som krigar med varandra. Det är ingen kamp dem emellan - det är allierade krafter.
Citera
2013-06-02, 18:32
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Islam, och sedan när feminismen är krossad sparkar vi ut islam och bygger ett Sverige på svenskarnas villkor. Alla blir glada.
Citera
2013-06-02, 18:32
Medlem
CockneyRejects avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tyff-datakille
Ja, det finns två alternativ. Kanske. Skulle du godkännas som svensk konvertit hur som helst? Men det är inte alternativ som krigar med varandra. Det är ingen kamp dem emellan - det är allierade krafter.

Men nu är det så att det har fortsatt så långt att alla andra krafter har eliminerats, svenskarna är uppdelade mellan feminister och muslimer(vid det här laget så består inte muslimerna bara av MENA och negrer utan även konverterade svenskar).
Citera
2013-06-02, 18:38
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Men nu är det så att det har fortsatt så långt att alla andra krafter har eliminerats, svenskarna är uppdelade mellan feminister och muslimer(vid det här laget så består inte muslimerna bara av MENA och negrer utan även konverterade svenskar).

I sådana fall är scenariot totalt ointressant. För då har ledande feminister redan flyttat härifrån.

Sen ska du komma ihåg att feminism och islam är parallella system. Det är därför feminister är för fler muslimska män. Fråga vilken feminist som helst på det här forumet.
Citera
2013-06-02, 20:02
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva
Islam, och sedan när feminismen är krossad sparkar vi ut islam och bygger ett Sverige på svenskarnas villkor. Alla blir glada.

Ja, för alla vet att muslimer utgör ett mindre motstånd än feminister...
Citera
2013-06-02, 20:03
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Detvardåsjälva

Du lever i en drömvärld. Vakna!
Citera
2013-06-02, 20:31
Medlem
CockneyRejects avatar
Citat:
I sådana fall är scenariot totalt ointressant. För då har ledande feminister redan flyttat härifrån.

Sen ska du komma ihåg att feminism och islam är parallella system. Det är därför feminister är för fler muslimska män. Fråga vilken feminist som helst på det här forumet.

egentligen så är ju islam och femenism rena motsatsen till varandra, just nu lever de i någon slags "the enemy of my enemy" förhållande. Läs om Islams kvinnosyn så ska du få se på så mycket anti-femenism så att den värsta nazisten skulle slå larm om ojämställdhet.
Citera
2013-06-02, 20:32
Medlem
Tyff-datakilles avatar
Citat:
egentligen så är ju islam och femenism rena motsatsen till varandra, just nu lever de i någon slags "the enemy of my enemy" förhållande.

Och kommer att fortsätta göra det.

Citat:
Läs om Islams kvinnosyn så ska du få se på så mycket anti-femenism så att den värsta nazisten skulle slå larm om ojämställdhet.

Jag behöver inte läsa något. Patriarkatet är vita, heterosexuella män. Inte muslimer.
Citera
2013-06-02, 22:00
Medlem
kolugns avatar
Citat:

Jag behöver inte läsa något. Patriarkatet är vita, heterosexuella män. Inte muslimer.

I väst ja men i muslimska länder? nee. fråga en feminist från de länderna.
Citera
2013-06-02, 22:04
Medlem
Detvardåsjälvas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kolugn
I väst ja men i muslimska länder? nee. fråga en feminist från de länderna.
Dumheter, allt är den vite mannens fel.
Citera
2013-06-02, 22:10
Medlem
CockneyRejects avatar
Citat:

Snälla sluta dra tråden OT, antingen förstår du vad jag menar eller så drar du. Jag förklarar der en gång till. Scenariot är att all sorts nationalism gar dött ut och två makter dominerar islamism och femenism och eftersom femenism och islamism INTE går hand i hand så blir det två sidor som kämpar mot varandra,vems sida skulle du ställa dig på?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in