Jag är då på jakt efter ett trådlöst vibrerande ägg. Att det finns en uppsjö olika modeller är jag väl medveten om, men det mesta ser ut som billigt skräp och även många av de dyrare modellerna verkar vara sådär, baserat på det fåtal recensioner jag lyckats hitta. Är det någon i den stora, perverterade flashbackskaran som testat ett vibrerande ägg som inte varit helt och hållet undermåligt?
Önskvärda finesser vore något i stil med: ställbar vibration, hygglig räckvidd på kontrollen och inte så förbannat högljudd. Om det även är någon som har erfarenhet av trådlösa vibrerande buttplugs så tas sådana tips emot med öppna armar.
När du hittat lämpligt verktyg ska du skicka flickan på jobb med ägget djupt inne och själv sitta i en hörna med filmkamera. Av och på. Hoppas hon jobbar i affär eller på McDonalds. Extra kul då.
Jag har ett som jag är nöjd med. Det har bra räckvidd, kanske 5-6 meter, har ett antal program och vibrerar rejält. Inte jättetyst men inte så att det hörs såvida man inte är i totalt tyst miljö om du skulle ha det i dig.
Kanske skulle köpt samma modell fast med fjärrkontroll där man ser vad det är för program på om jag skulle köpt ett idag. Annars kan jag rekommendera det starkt!
Jag har ett som jag är nöjd med. Det har bra räckvidd, kanske 5-6 meter, har ett antal program och vibrerar rejält. Inte jättetyst men inte så att det hörs såvida man inte är i totalt tyst miljö om du skulle ha det i dig.
Kanske skulle köpt samma modell fast med fjärrkontroll där man ser vad det är för program på om jag skulle köpt ett idag. Annars kan jag rekommendera det starkt!
Denna verkar ju kul
Kanske kan få frun att inte sitta still under middagen på restaurangen............
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!