2013-06-02, 09:19
Medlem
Spotifyolles avatar
Tjena!

Igår spelade Real sista liga matchen mot Osasuna och det är nu klart att Mourinho har gjort sin sista säsong för Madrid. Jag har biljett till Real - PSG i sommar när de möter varandra i en träningsmatch i Gbg, kommer herr Mourinho vara kvar då, eller han har lämnat innan dess?

Fred ut
2013-06-02, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotifyolle
Tjena!

Igår spelade Real sista liga matchen mot Osasuna och det är nu klart att Mourinho har gjort sin sista säsong för Madrid. Jag har biljett till Real - PSG i sommar när de möter varandra i en träningsmatch i Gbg, kommer herr Mourinho vara kvar då, eller han har lämnat innan dess?

Fred ut

Det är i slutet på i Juli, alltså i anslutning till nästa säsong, så jag tror inte han är med.
2013-06-02, 12:11
Medlem
Jag tycker synd om folk som betalat upp mot 1000 kr för att se en speciell spelare eller tränare i en träningsmatch. Men det är väl vad som är den moderna fotbollen. Sitta still, tyst och äta popcorn!
2013-06-02, 16:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spotifyolle
Tjena!

Fred ut
Jag ska med se matchen och har funderat lite över detta.

Morinho lär inte vara med, troligtvis inte Higuain heller.

De spelare jag mest av allt ser fram emot att se är CR7, Özil, Di Maria(hans aviga stil måste vara intressant att se live) och Casillas (som jag verkligen hoppas får starta).

Vore väldigt häftigt om Suarez och/eller Bale hinner ansluta sig och vara med på matchen.

Ser fram emot att se grabbarna lira lite boll

Citat:
Ursprungligen postat av Mackan09
Jag tycker synd om folk som betalat upp mot 1000 kr för att se en speciell spelare eller tränare i en träningsmatch. Men det är väl vad som är den moderna fotbollen. Sitta still, tyst och äta popcorn!

Om du går in i preppy-tråden hittar folk som betalar tusentals kronor för prickiga slipsar, låt oss hållas, snälla du.
2013-06-02, 16:38
Medlem
Qawseds avatar
Han kommer inte att vara med under Reals försäsong.
2013-06-02, 19:00
Moderator
vfs avatar
Inget ämne för egen tråd/Mod

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in