2013-06-02, 12:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SteelPizza
Att de ger sig på just hemtjänstbilar och andra tjänstemän från kommunen får mig att misstänka att någon släkting till dem blivit som de anser illa behandlad eller kanske nekad den vård som de anser sig att rätt till.

Någon som vet hur det ligger till?

Hemtjänsten ligger nära Badhusberget, där dem killar bor och att de ger sig på andra tjänstemän från kommunen jag tror att gör det bara för att jävlas med politiker och jag tror inte att de har blivit illa behandlad.

De tända eld på vårdcentral dörr för några månader sedan. I alla fall jag hörde att de gjorde det
Citera
2013-06-02, 12:17
Medlem
nimbras avatar
Är det Serber vilka som helst eller är det zigenare?
Citera
2013-06-02, 13:10
Medlem
Är en serb ej zigenare. Han och hans pappa är båda lika sjuka i huvudet
Citera
2013-06-02, 13:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loppo
Är en serb ej zigenare. Han och hans pappa är båda lika sjuka i huvudet

+ hans två systrar
Citera
2013-06-02, 13:49
Medlem
*avid *oskic. *21207-6971. Har även slagit sina systrar samt våldtagit två tjejer men ingen har vågat vittna. Bor hos sin pappa på badhusberget 5A lgh nr 1202
Citera
2013-06-02, 15:13
Medlem
Citat:
*avid *oskic. *21207-6971. Har även slagit sina systrar samt våldtagit två tjejer men ingen har vågat vittna. Bor hos sin pappa på badhusberget 5A lgh nr 1202

Hans pappa misshandlar sina dötter och *avid. Då anmälar de andra för misshandla och de tjänar pengar på det.
Citera
2013-06-02, 16:00
Medlem
Förre veckan misshandlade hans pappa en 8 år flicka från Syrien och polisen kom dit men tror ej att de gjorde någonting. Och jag tror ej att hennes familj kan anmäla honom eftersom de precis flyttade från Syrien.
Citera
2013-06-02, 16:27
Medlem
Nu är idioten gripen i alla fall. http://bohuslaningen.se/nyheter/lysekil/1.2185173-misshandlare-gripen
Citera
2013-06-02, 16:46
Medlem
ännu en som är manlig nog att slå med nävarna i ansiktet på kvinnor....
Citera
2013-06-02, 17:02
Medlem
Citat:
Nu är idioten gripen i alla fall. http://bohuslaningen.se/nyheter/lysekil/1.2185173-misshandlare-gripen

Han kommer nog snart ut igen med stolthet för han tycker att det är manligt att åka in några dagar.
Hans pappa borde sitta inne för det är han som bestämmer och ger honom order att de gör allt skit
Citera
2013-06-02, 20:41
Medlem
Citat:
Den andra kvinnan fick ett mindre sår i ansiktet sedan hennes glasögon slagits sönder. De båda männen lyckades brotta ner gärningsmannen. En av dem fick skrubbsår.
– Nu ropade gärningsmannen på sina kamrater. Tre, fyra ungdomar dök upp. Gärningsmannen uppmanade dem att frita honom. Men ungdomarna grep inte in, säger Berntsson Berg
, som tycker att just det agerandet är något av en tröst i bedrövelsen.
– Den attackerande mannen gav sig, helt oprovocerat, på kommunens tjänstemän. Ett mycket allvarligt brott. Att inte de andra ungdomarna på platsen lät sig dras med ser jag som friskt och oerhört skönt, säger Berntsson Berg.
Citat:
Under lördagen anhölls gärningsmannen i sin frånvaro. På söndagen greps han.

Varför släppte de honom efter att de brottat ner honom?
Citera
2013-06-02, 22:30
Medlem
Baserat på det jag hör borde han ju hamna på psyket, uppenbarligen psykologiska problem, fadern har väl antagligen post-traumatisk stress
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in